Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Åhh!

Av vilma alvebro - 30 januari 2009 01:15

Nu är lucky nybadad;-)och nyborstade små gaddar..Hans nya schampoo luktar Melon!!:-Djätte gott kommer han lukta inatt..Måste ha gått länge ikväll med för gick kl 10 och släppte han med och har bara badat han sen jag kom in..Nu ska jag vänta på Ally mcbeal som varje kväll;-)och alla mina program som e på nätterna sen sova.Jobbar imorrn med men tänkte försöka åka o köpa klass åt hunden innan.Sov sött

 
 
Ingen bild

Lina

30 januari 2009 12:03

Jag jobbar som återförsäljare åt Tele2 företag, på Telab. KASST. du då?

 
Ingen bild

madde

30 januari 2009 20:19

TACK=) Aaa..ska göra det,svårt å få till en bra bild bara:D

 
maria

maria

1 februari 2009 19:51

Hej Vilma!
Nä vi har kvar rea jeansen än så länge iaf! Ja jag har ett par stuprör från Tiger och dom sitter och är jättefina! så passa på! : )
Kram / Maria

http://www.mariajosephines.blogg.se

 
madde

madde

2 februari 2009 15:39

Vi såg wallander..=) ne jag la mig å sov direkt:D joo..men tror inte jag hinner det,men kanske:D

http://madeleinesophie.blogg.se

 
madde

madde

5 februari 2009 13:52

Heej gumman!Skulle behövt ha tag i dig!=) Puss

http://madeleinesophie.blogg.se

 
ida

ida

6 februari 2009 17:14

Jag har ringt dig men de går inte komma fram=/ ja de är bara komma! :) sola loss ;)

http://psawyer.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards