Alla inlägg den 9 januari 2009

Av vilma alvebro - 9 januari 2009 14:10

Oj,nu har ja börjat skriva så tangenterna glöder haha...Sitter här o dricker kaffe och ska snart möta jenny o gå på systemet(som sällskap tror ja eftersom hon är 20 nu).Sen blir de en solning med ewe också ska jag möta upp madde efter sitt jobb och kika på staden en sväng.även om jag inte fått pengar änn men desto billigare blir ju det för mig!

Skönt att den jävliga kylan håller på släppa.däremot blir de helt blött ute och det är ju mindre roligt.Men jag tror inte det är ett förhandlingsbart alternativ...jaja

Igår var det inte heller så kallt,då var jag bort o hälsade på stor killen william och åkte snowracer med han;-)var jobbigt att dra elr bära han upp för backen varje gång kan ja lova men fort gick de.

Sådär ja,det var den här dagen.Ikväll ska jag se på lets dance om ja inte ska jobba(var lite osäker eftersom ja hade lör sön men Per ska ringa mig snarttttt efter han har kollat upp hur det va).


Puss så länge

Ovido - Quiz & Flashcards