Alla inlägg under februari 2008

Av vilma alvebro - 29 februari 2008 17:54

hos älsklingen efter en helvettes dag:Pheeelt sjukt.jag fick syrebrist femti ggr och har nog fått en spricka i armbågen..Nu håller ja på somna!sov kanske 2 timmar max inatt!så ska faktiskt lägga mej o vila en stund nu innan han kmr hem,vet inte riktigt var han håller hus;p Men jag har ätit middag o nu är de efterrätt chokladpudding;) så ja e nöjd som det är..Ciao

Av vilma alvebro - 29 februari 2008 03:51

jaa,har suttit på hm shopen å kollat..ska faktiskt krypa ner med älsklingen nu o gosa lite innan ja ska upp o jobba om några timmar,börjar 9 idag:/ååh...Men nu verkar de som ja blir ledig ikväll trots allt..Då ska ja passa på att hjälpa evelina med lite mer hyllor o bök i hons nya lägenhet:Dverkligen fint å trevligt där,var förbi en sväng idag oxå:)4 tjejer hjälptes åt att skruva upp en billy bokhylla på ungefär 30(!!) minuter utan bråk!Helt otroligt:Dhahaha jaa herregud..nee nu måste ja vila små ögona!!

Av vilma alvebro - 27 februari 2008 23:02

Sista dagen på oscar på fredag..känns väl sådär.skönt att vara ledig helger men ja gillar ju ändå både personalen å gästerna så..självklart tråkigt åxo.nu äre dags o sova ska se en romantisk komedi först som handlar om att ge första kärlek en andra chans.mmmm.....godnatt

Av vilma alvebro - 24 februari 2008 18:07

Grattis pappa!



han hade nog en trevlig fest igår:)hjälpt honom lite med mat o drinkar sen åkte jag iväg till älsklingen.Idag har vi inte gjort särskilt mycket..tagit en lång promenad i finvädret med lucky å nu sitter vi och väntar på att madde ska komma hem med lite sibylla mat;)Imorrn efter jobbet ska jag iväg på Hm o prata med dom om lite extra personal,sen har jag ett viktigt samtal,får hoppas att allt går bra där.mest hur det kommer o kännas faktiskt.

sitter o kollar på lite kläder ja e sugen o beställa..men har verkligen sämst ekonomi just nu.nästa lön kmr inte förns om en månad heller:( Men får ialf sitta här o lyssna på adam tenstas album lite,hans röst är ju bara för skönnnn

Av vilma alvebro - 23 februari 2008 12:28

Sitter hoss älskling å har nyss vaknat,ska hem snart en sväng men tänkte först ta en promiss med lucky luuk

Av vilma alvebro - 19 februari 2008 21:41

åååh...vilket nederlag.får inte låna förns jag har heltidsjobb...alla med lägenhet kan fara åt helvette...känner mej så jävla sur...ska hyra en för samma pengar tills maj o får se om jag sparat ihop några extra pengar tills dess då..kanske det dyker upp intressantare lägenheter åxo...man får hoppas´att ja får ut nått som e bra av alltihop iaf...nu ska jag åka o träffa min snygging kanske han kan muntra upp mej litegranna..sen blir dt hem o äta popcorn

Av vilma alvebro - 18 februari 2008 22:30

har verkligen letat lägenheter nu,men det är bara dom gamla vanliga överallt,skulle vilja hitta mer privata..men ha bokat kanske 4 visningar å varit på 3..ska ringa en imorrn med.Har möte på banken imorrn bitti om lånelöfte:)äntligen är allt på gång..

sitter hos mamma nu funderar på att gå o sola sen ska jag hem o sova.sugen på chips o dipp men lagade sån brak middag till mej å pappa vid halv8 så är fortf proppmätt!!!Men det var skit gott;)


guud vad jag saknar thailand hittade massa gamla bilder..det är verkligen det bästa hehe

Av vilma alvebro - 16 februari 2008 19:52

inne på 3dje dagen nu..går faktiskt bra;)lite förvånad men tuggar dom jävla tuggummina åxo satt fast dom hjälper antagligen inte mkt,det är nog bara en bytt vana..hade funderingar på att gå ut igår men stannade hemma o tog hit älsklingen istället så såg vi på lite film o åt gosaker:D

hmm..tio i åtta,ska jobba lite senare.sitter o kollar på vinterviken nu väntar på madde,faktiskt lite röksugen men d är ju inte hela världen,huvudsaken man har trappat ner:)nu ska jag äta femhundra chokladbollar

Ovido - Quiz & Flashcards