Alla inlägg under januari 2008

Av vilma alvebro - 31 januari 2008 23:11

utgång igår och det var faktiskt skit skoj,inga tårar o blåtiror som i lördas;)hehe..men va så jävla seg imorse så skulle man gå o jobba kanske måste börja fundera på hur jag tillbringar mina vardagkvällar en aning.fast inte idag för nu kom jenny med öl.he he...

nu har man halvtids jobb åxo.känns väll bra men så jävla slut man blir å sen när man jobbar varje vardag+helger är de fan tungt för kroppen:(jobbar hela helgen åxo,känns lite ledsamt ja vill ju vara med min gulle bulle....(hahaha)Love

Av vilma alvebro - 29 januari 2008 20:34

ligger framför tvn och ser på gossip girl med vin o chips:)nice nice...hade en trevlig helg evelinas 20års middag som firades på olearys:) lite tok är inget man bryr sej spec mkt om.om man nu har nått val,haha jag chansar på inte när man jobbar i helgen!(kill me).Ja ja börjar tidigt imorrn ska lägga mej strax fast blir väl en film först:)goodnight

mys

Av vilma alvebro - 23 januari 2008 03:00

gud vad ja hade svårt att sova inatt...var som värsta trycket över bröstkorgen å kunde verkligen inte somna.vid 7 gav jag upp o satte på kaffe efter en kopp släppte allt osen somna ja:pär ju verkligen tvärtom...haft möte på jobbet idag sen hände väll inte så mkt...sitter hos jenny nu å pimplar lite vin,hoppas man kan slockna på de...vi börjar halv11 imorrn:/ och innan de måste ja förbi mamma o gå ut med doggsen.hoppas min älskling blir frisk snart:)va iaf o pyssla om honom lite igår så de känndes bättre!

Av vilma alvebro - 21 januari 2008 16:07

Av vilma alvebro - 20 januari 2008 05:51

imorse hittade jag även mitt bankomat kort i 2 delar!!typiskt när man fått fin fin lön å allt;)och om nån någonsin har kännt bakfylle ångest och verkligen typ fruktat att nån ska säga nått är ju oscar the place där vet exakt alla vad du har gjort och sagt...vakt svinen är värst.era snuskhummrar!!jag ida å jenny har after work nu skit trevligt vi har haft jävligt roligt hela kvällen;)ja haha arslen o skrev(!)uuhu:pstrax godnatt...Och om min granne(fortfarande okänd)läser det här ägnas ursäkter:)

Av vilma alvebro - 19 januari 2008 19:06

trevligt igår.jag däremot,minne som en guldfisk dan efter;Dhehe...mina kvällar slutar alltid likadant.går till mina kära jobbarkompisar på oscar sitter där o beklagar alkohol/mitt tråkiga liv osv osv för att sedan gå hem runt halv3..lyckas lixom på nått sätt alltid bli lite för mkt..haha.sen vart det max till frukost och nu är de bara slött slött,blir jobb sen

Av vilma alvebro - 18 januari 2008 21:33

provar mej på en sånn idag..men det blir lugnt för ja e inte riktigt på humör:/imorrn ska jag jobba och sen ta över jennys erbjudande;Dhaha..vi får vell se om dt går i lås då;)sjuuuukt.

Av vilma alvebro - 17 januari 2008 05:46

nu är det verkligen satt man bara vill flytta...ja känner absolut inget som håller mej kvar här.klart man inte får saker å ting precis som man vill ha de alla gånger,men som jag ser de är det inget att grina över.handlar väll bara om besvikelse när man känner hur folk står igentligen.och när inte ens en familj kan stå tillsammans vem ska man då förvänta sej det utav...det enda folk bryr sej om är hur mycket dom tar reda på,men inte hur det får en att må..och vad är det värt i de verkliga livet?

Ovido - Quiz & Flashcards