Alla inlägg under maj 2008

Av vilma alvebro - 31 maj 2008 15:17

nu e de iaf lite sommarfint här på bloggen;)men ska fixa de lite nogare sen

Av vilma alvebro - 31 maj 2008 14:27

så himmla härligt!!man älskar det verkligen..har legat på balkongen o solat 3 dar i rad nu;)faktiskt blivit brun men d är lite svårt o se när man ligger med madde åxo för hon är nästan svart:(Jag blir skit sugen o åka utomlands när det är sånt här väder som de är där;Pmycke skönare ju!

Har panik över att de bara e 2 veckor tills ja fyller år..känns som man måste hålla på fixa så mycke då fatt man fyller 20,men vi får väll se vad ja hittar på..


Ska iaf gå bort på ica snart,måste köpa cigg o tänkte köpa lite jordgubbar;*)mumms!!Dom bytte mitt kort till halebop igår åxo,vet inte om ja skrev de att min telefon e låst till 3 så ja har inge nr alls nu..Men ska nog hem å fixa de idag..fast det jobbiga är att det är uppsägningstid på abonnemang(jag visste inte de iaf)så får betala för min fasta telefoni en månad till:Pganska mycket pengar som man inte ens får användning för eftersom ja bytt hela nr går de inte o använda mitt nr hos 3 nå mer heller:Plite komplicerat kanske.men jävligt dryygt är de!!

Nu ska ja avrunda o fylla på kaffe koppen:)ha en trevlig dag

Av vilma alvebro - 29 maj 2008 15:51

har tänkt på de där man säger...hellre ångra det jag gjort änn att ångra de jag aldrig gjorde..menar bara att då får man åtminstonde en inblick om det.Jaja

Av vilma alvebro - 28 maj 2008 16:00

skööönt med ny hårfärg...Sanna som varit så snäll o fixat mitt hår;)gjorde massa ljusbruna slingor å fixade utväxten och gjorde ett mörkbrunt parti!hur finfint som helst.alltid roligt när man blir nöjd.klippte lite granna med.Ska platta det nu så man ser bättre.ska ja gå med madde en sväng på stan nu så fort hon kmr.Sen åker ja väll tillbaka till hjärtevännen min.Marie(hans mamma)åkte ju till paris idag;Driktig lyx.hoppas det blir en trevlig resa!!Ja nu ska ja fortsätta med mitt.Puss

Av vilma alvebro - 26 maj 2008 22:35

första dan utan jobb..fast va jobbigare när ja tänkte på d igår hehe,bara fatt ja tog en riktig lång prommis(2 tim)med lucky o gick o kolla på söta små hus med gräsmattor..min dröm!!!och då behöver man ju ett jobb.Jaja jag ska söka vidare:)funderar på att ta en utbildning iställe så de blir ett garanterat jobb,måste va det smartaste.


Idag gick ja o köpte en tårta som jag bjöd jobbet på som avslut..tråkigt det känndes!!!:(sen gick ja till ida o kollade in deras ny-gamla lägenhet som jag inte hade sett än.Jätte fin!och ena kissen har vuxit till en riktig skönhet!Han är mjuk korthårig och ser ut som en riktig panter!så jävla charmiga kindben...åååh det va mkt känslor för en liten kisse det:Phehe..

Sen tog ja bussen ner på stan,mötte ewe och åt sushi:Dmums..8 rullar o 2 lax;)rullarna e de godaste.Sen gick vi på hedbergskas sista konsert för 3orna.ja gillar sånt där,tkr de är skit bra gämt typ:)

Sitter hos martin nu ska väll gö mitt chips o dipp nu som ja köpte i fredas men inte ätit änn;Phehe..Imorrn är det åxo lite saker att göra!men ja hoppas ja får bra nyheter;)puss puss

Av vilma alvebro - 24 maj 2008 15:32

riktigt mysig morgon med strålande sol:)lite blåsigt men så är d ju alltid här..Har promenerat med vovvsingen,lilla gräddnosen;)häng lite tvätt å gjort en skit god islatte som ja sitter o suger i mej...härligtttt

Av vilma alvebro - 23 maj 2008 20:11

känndes lite vemodigt faktiskt men så är det alltid:Pså nu sitter jag o söker nya jobb men de finns inte så mycket:/ska iaf stå på daltoons imorrn kväll så de är iaf lite extra pengar nästa månad:)betalat räkningar idag för nästan hela lönen,helt värdelöst blir så jävla deprimerad....Nee men nu ska ja ta vovven o gå på konsum.ska se om de är nån bra film på tv ikväll med.

Av vilma alvebro - 21 maj 2008 18:29

kom hem från jobbet för ett tag sen:Phar ju som sagt haft storstädning..så ja hann inte fika med jenny heller men vi får ta de imorrn!också började ja fundera på lönen..trodde den skulle komma på fredag om 25 e sönda..men ja börjar bli osäker:/Vi får se,hoppas på d bästa!=)Mitt halebop kort har iaf kommit o de startar den 1 juni,sitter i kö till 3 nu för ska höra hur lång tid d tar att låsa upp telefonen.fast ja måste ju ändå lämna in den på lagning,igen...Vill köpa en nyyyyyy.Jaja nu ska jag ringa o beställa en bite line pizza åt mej o pappsen;)och kolla på lite lägenheter och jobb.Puss

Ovido - Quiz & Flashcards