Alla inlägg den 8 januari 2009

Av vilma alvebro - 8 januari 2009 22:51

madde utmanade mig på nån lista...gillar inte sånt men den här var inte så farlig...Heheee det lär ju vara intressantare änn allt annat jag skriver.



Nä men jag försökte göra listan nyss och tro mig ni hade bara gäspat.nu ska jag ut med hunden och sen lägga mig i sängen,även om ja inte somnar förns vid 3-4.

Tänker att det blir bara förvirrande o vrida dygnet"rätt"nu när jag ändå jobbar helg och i veckan..Alltså jag KAN kliva upp om ja måste men då jag är en väääldigt morgontrött person som hellre sover gör jag ju såklart det.och därför är det så bra med mina jobbtider(nästan alla som jag haft)att dom sker den tiden på dygnet då jag är som piggast-Kvällarna!







Det blir bara strunt i inläggen men men,

Puss och sovgott!

Av vilma alvebro - 8 januari 2009 22:19

och får då pussas med min älskling,med andra ord Lucky!!:-)han ligger här med huvet i min famn så trogen han är mot mig;-)mysigt.och snacka om att de va mysigt igår när han var helt nybadad och SÅ LEN.Har legat o snoosat på han hela natten så vaknade med hundhår i munnen haha..Han känns som min lilla bebis,iaf när jag skriver blogg om honom,haha Som andra gör om sina barn menar jag:-Pmen han är min lilla adopterade grymmtande vovvsing,så är det bara.Puss på dig!

(gud vad fjantigt inlägg men det finns absolut INGET vettigare att skriva om)

Av vilma alvebro - 8 januari 2009 00:21

Ännu en dag full med aktiviteter...skönt..Har hälsat på Idas Nova idag också:-)söötfis!!!!!Men nu måste jag gå för vi ska bada lucky o martin har redan börjat så han ropar nu:-P


sov sött

Ovido - Quiz & Flashcards