Alla inlägg under september 2007

Av vilma alvebro - 30 september 2007 19:41

http://www.amliv.blogg.se

skriver där med för tillfället

Av vilma alvebro - 30 september 2007 00:10

en väldigt viktig uppgift. dom ska matas,rastas och tillomed nattas;) iaf den här hehe... Vilja är ju den sötaste å jag har nyss vaknat upp sen vi somna..de roliga var ändå när de skulle ske hon ska ju ligga i ansiktet men vet aldrig riktigt hur,först la hon hela sej ovanpå men märkte att de nog inte var så smart sen provade hon läänge länge hur. hon la även munnen öppen ovanpå min näsa en gång!! hahah men sen beslutade hon sej att ligga mot mina hakor och flåsa mej i örat tills vi somnade in varmt o skönt.

sååååååååååååååå nu äre väll bäst att vänta tills cattis kommer så man inte behöver vakna igen för de äre värsta som finns,fast klockan e bara 12 så ja kanske överväger de dära;D gillar nämligen att sova..och imorrn måste jag vara utvilad för då ska jag iväg o umgås med den vilda bebin!

sleepy









 

kort sen ja å vilja myste sist

Av vilma alvebro - 28 september 2007 14:59

hahahha jaa vad säger du cattis,ska du gå o köpa lite "herrys"

Idag har jag varit på birsta med evelinawilliam och sökt jobb:) känns bra att man gör någon nytta. Nu är jag hundvakt och vi har nyss varit ute på en långpromenad och träffat vilja o busat lite;) gooovalpen!! amanda fyller 18:D grattisssssss. jag ska dit på middag sen men kan ju inte följa med ut som att ja äter antibiotika:/ känns tråkigt.. Jag hade verkligen viljat gått ut ikväll,hur mkt som helst grejer lockar. nu ska ja springa ner på stan o köpa en present å snacka med alex om våra planer


kevin michael o wyclef - It dont make any difference to me

Av vilma alvebro - 27 september 2007 18:27

Idag har jag klippt mej å färgat håret;) behövs ju bli lite kort ibland,sist var ett år sen i thailand..men färgen är faktiskt skit fin,ovant med lugg bara:P

nu sitter ja hos cilla å leo,har käkat vårrullar och nu väntar vi på choklad puddingen:D haha..mumsigt!

Åååh ska jag äntligen få min utomlands resa kanske?? ja o mamma kollar bokningar osånt nu,jag vill verkligen åka.

c i a o

Av vilma alvebro - 26 september 2007 15:54

nu sitter jag hos mammsen å söker lägenheter...går väldigt trögt så ska fortsätta med det

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards