Alla inlägg under maj 2009

Av vilma alvebro - 26 maj 2009 12:48

Inte lika fint väder idag,jag är ensam med vilja idag för dom andra jobbar,Cattis första dag!!:-) hoppas allt går bra.Själv börjar ja inte förns imorn,men jobbar då från 8 på morgon till 12 på kvällen pga premiär öppningen för den nya delen i köpcentrumet..Spännande


Har städat o donat lite på morgon,tänkte börja packa in kläder där det får plats.Men först blir det promenad runt sjön med Vilja,lika stor som sidsjön precis bredvid lägenheten:-) alldeles perfekt ju.Ska gå förbi macken och fylla på mobilen också,glömde de hela dan igår..såå vi hörs

Av vilma alvebro - 25 maj 2009 15:00

Är så fint väder,resan gick bra.Just nu strömmar musiken ur cattis hörlurar(åt fel håll alltså haha)..Ska väl hjälpa micke sätta upp hyllorna innan han blir galen på att vi bara ligger här och slappar.


Puss

Av vilma alvebro - 23 maj 2009 10:28

(så fin låt Darin har gjort med friends,mot mobbing)

Av vilma alvebro - 22 maj 2009 21:12

till en stressad kropp inför denna packning..trevlig kväll!


Av vilma alvebro - 21 maj 2009 00:50

Jag är förälskad.Så underbar så lilldockan tråkar ut sin gamla moster;-)Vakna och gnällde lite vid 10,drack välling och så fort hon var klar vände hon mig ryggen och somna om!haha sååå sjukt söt och snäll!!..Här kommer min lill prinsessa

Av vilma alvebro - 21 maj 2009 00:08

Hahahha...guud vad jag skrattade häromdan när jag satt hemma och försökte sjunga den här reklamen för mamma och maja.Hittade den ingenstans.Retade även gallfeber på jenny med den svängiga melodin en hel kväll:-)det Bästa är att det finns en ny version som går på tv nu också med nytt sound;-) haha

Av vilma alvebro - 20 maj 2009 13:38

Det börjar röra sig,snart är rummet helt tomt!!förstår inte vart allt har tagit vägen.Har resfeber som tusan,och är så pirrig inför nya jobbet:-) fjant-jag,blir ju nervös av sånna saker..

Har växlat mellan tvättstugan,städa på rummet och desperate hela förmiddan haha...Men snart är sista maskin färdig så ska ner o hänga den och sen äntligen ut i solen!!fick precis hem Vilja så det blir en perfekt promenad;-)


Ikväll har jag stora nöjet att vara barnvakt åt Lillbäba sötisen.Har precis beställt godis och dricka av ida haha,något måste man ju unna sig när man är rökfri!!

5 dagen utan NÅNTING nu.känns som en baggis;-)

Puss


Av vilma alvebro - 17 maj 2009 18:34

solsken musik morgonmys pizza coca kaffe rökfri känslolös och ölsuget löste sig Precis;-) så allt är superduper idag.Any given sunday jeeeny cheni;-D


oh inget kan förstöra mitt humör idag.är bara väldigt glad och problemfri!puss

Ovido - Quiz & Flashcards