Alla inlägg under mars 2009

Av vilma alvebro - 30 mars 2009 09:24

Just för stunden känns det som jag vill fortsätta sitta här hela dagen och njuta av mitt kaffe och bra musik....Men självklart finns det tusen saker att göra sista dan.så får ta o samla tankarna!!känner mig så otroligt besviken bara.

puss


Av vilma alvebro - 30 mars 2009 08:15





Och jag kanske vågar avslöja att Sandra börjat fått värkar så förhoppningsvis idag,föds en liten bebis..Så roligt!!:-) får hålla tummarna att allting kommer gå bra.

Av vilma alvebro - 26 mars 2009 22:10

Älskar mina systar!!inte haft så mycket tid men Jag har inte glömt bort er.


nu ska ja springa ner på jobbet o hämta min dricks sen igår;-)den lär vara fin!!hjärnan gick på högvarv 9 timmar och jag glömde den med all säkerhet just därför.


På måndag går flyget till Strömstad och i maj åker flyttbilen!Puss puss....

Av vilma alvebro - 16 mars 2009 11:58

Sitter här o lyssnar på colbie caillat som alltid får mig att slappna av från denna oändliga stress..

väntar på att tiden ska gå så jag kan gå till bussen.

Ha en bra dag!puss

Av vilma alvebro - 4 mars 2009 15:42

Nu ska vi sätta igång med middag åt mamma,blir lax o räk gratäng...

Av vilma alvebro - 4 mars 2009 11:56

Idag fyller hon 49..det enda hon önskade sig i present var att saga inte skulle få ett tråkigt sportlov så här är jag idag och ska uppfylla denna osjälviska önskan. Känns roligt att umgås med stortjejen min litegranna!:-)

Vi hade planerat utförsåkning men det kanske blir imorrn.Ska åka upp till sidsjön nu och cecil ska få dra Saga på skidorna runt.Jag var där igår också och gick runt med vilja,tösen som är svår att behaga kan jag ju bara säga,hon sprang nonstop efter en skoter i djupsnö hela måndagen ändå var hon inte nöjd för fem öre igår efter våran 2 timmars tripp...Jag däremot har inga krafter alls kvar haha,får se hur jag kommer känna mig imorrnkväll.


Igår var jag till jenny i hons nya lägenhet med inflyttningspresent(svarta vinglas) brownies coca o cheesballs;-) Vi invigde ju klart glasen hehe mumma,sen vart det bigboy kvällsmat sen slockna båda ut direkt..Ååh det första jenny sa imorse var att jag hade legat o krama o pussa hennes arm inatt!!hahaaa jag måste vara den mysigaste att sova med.Tur hon kommer ha som ska ha mig där hela veckan.


Nu vart det lite lång uppdatering vi ska ta på oss kläderna och åka iväg.

Puss ha en trevlig dag

Ovido - Quiz & Flashcards