Alla inlägg under augusti 2008

Av vilma alvebro - 31 augusti 2008 03:38

lika kul!!;)var inte peppad alls före 9 då ja va tvungen o avsluta mitt i ett desperet avsnitt och gå ner..men sen släppte de mina tankar:P

ska iaf fortsätta se nu bara ja ätit upp min monster portion kvällsfika(som ja inte ens kmr orka(och kollat klart på internet.


SKRIV PÅ HÄR. http://www.namninsamling.com/site/sign.asp?id=3121 tycker sånt där är skit viktigt...



och angående privatlivet..efter idag kanske de t.o.m är så att känslan har kommit tillbaka.vad vet jag.men tyckte inte det var sån big deal och de grundade ändå i nånting.Men nu är det sagt så får vi väll se vad som händer med den saken.Ur världen hoppas jag.men tror inte d blir så lätt

JOBBIGT...fast jobbigare är väl att sanningen gör ont.för alla tyvärr!


godnatt


Av vilma alvebro - 30 augusti 2008 03:24

gick hur bra som helst och de va skit kul;Ppeter ringde ju i veckan o fråga om ja ville lära in mej i baren i helgen(förstår inte hur ja glömt o skriva de då ja vart överlycklig när han fråga,känns bra att ett jobb erbjuds om ni förstår)annars brukar ja ju bara stå i gardden där.Men de var iaf hur kul som helst med baren tyckte jag även om de va mkt folk o dom inte hade tid o lära mej så mkt men de kmr ju.Sen plocka disk o de andra som ingår kan ja ju redan så de rulla på finnemang med tanke på att daltoons e lite mindre än oscar:PJaa så jag ska iaf jobba imorrn med.Ser fram emot det!något att göra överhuvudtaget!!

De som hände tidigare på kvällen var ju dock inte så jävla trevligt men ja börjar bli less på det här nu...Noll känsla helt enkelt...

Jaja nu ska ja lägga mej o se på desperate.Puss

Av vilma alvebro - 29 augusti 2008 13:05

så fruktansvärt.

klev upp före 8 imorse av att william satt o ropade mamma,mamma hahah till ewe:Psötnosen.sen har vi lekt,och bollfantasten ha gått omkring med sin mini-bandy klubba,skrikit och varit helt besatt utav att skjuta bollen i målet;Pnu har han vilat o e förhoppningsvis klar snart,ja däremot har inte fått en blund fastän ja borde behövt det,mina ögon går i kors.Men ville inte riktigt lägga mej för han har så mkt hosta så bättre att va på den säkra sidan och höra honom då jag går in i medvetslöshet-stadiet på 5 sek..

Så fear enough,ja dricker kaffe ist och försöker gå motsatt håll;)

Av vilma alvebro - 28 augusti 2008 23:10

vi firade antonio från oscar som fyllde 28.va först o käka på biteline lite folk sen förfest uppe hos han i granloholm med lite biljard o kortspel.Va skit kul!!men ja o jenny blandade kanske lite väl mkt o slutade med puss o kram kalas.ja var jätte glad igår:p¨helt överlycklig över alla ja träffa som ja kände haha..jaja gick iaf hem i spöregnet med pumps 4 inatt från granloholm.

Å idag mår man som man förtjänar.är hos ewe nu o ska sova ska upp tidigt med lille sjuklingen:)så vi ska ha en hemma mys dag imorn!!


sköt om er

Av vilma alvebro - 27 augusti 2008 12:59

Igår va jag och baby bort till erika en sväng:)jenny följde åxo med.

så hjälpte ja erika med slingor och sen klippte ja henne.tur för mina kompisar att ja e lite duktig iaf,sparar dom massa pengar hos frisören;)

eftersom att jennys hund var med så stängde erika in sina katter.efter vi gått upp o lämnat vovven till hans pappa släppte hon ut katterna.jag höll på få en chock asså:Oerika har världens största katt:|måns.han är söt,men VULGÄR.ja skulle va rädd o möta han ute i mörkret kan ja ju säga.där har ni 10kg´s katt RIGHT THERE!!hahaha...

jag ska lägga ut en bild på han:)och på söt baby när han vila i mitt knä igår

...förövrigt har ja tvättstugan idag och de är så jävla tråkigt

so long




Av vilma alvebro - 27 augusti 2008 02:37

den släpptes tydligen idag så den finns inte o tanka ner nånstans:O

men ja å jenny har iaf kommit fram till att den är super härlig;) 


Av vilma alvebro - 26 augusti 2008 13:15

har verkligen alltid trott att den skulle va dålig men såg den igår o grina hela filmen för den va så lycklig o romantisk:Pååh....tack theresé för tipset!!


äntligen har desperate 3 kommit åxo,tog svin lång tid.men låg o kolla på det igår:)så jävla bra..hatar att man glömt lite va så längesen ja såg 1,2...



Nu måste ja skynda mej ska upp till jenny o fika o bara umgås.Puss

Av vilma alvebro - 25 augusti 2008 09:44

får ni:)super bra sida!



Ovido - Quiz & Flashcards