Alla inlägg under oktober 2007

Av vilma alvebro - 29 oktober 2007 18:50

imorrn åker vi och kommer hem den 15,känns verkligen som att man behöver det nu...




Alicia Keys - no one




Av vilma alvebro - 23 oktober 2007 15:13

sitter på pappas jobb å fixar cvt..är på hugget för d här me jobb nu!å har som vanligt dragit me madde ox;) och ikväll ska ja ju följa med sandra på kurs på aromatech...ringde o bokade om mitt besök på arbetsf som att de var 1 odå e ju jag i thailand,om ni glömt!hehe... Justja!!nu måste ja skriva ett brev till tingsrätten,drygt men tur att man är en riktig suckup


nu ska ja kila möta älsklingen

Av vilma alvebro - 22 oktober 2007 15:06


var uppe 8 imorse å ringde så fixat att ja kan åka med mamma till thailand nu den sista:Dså jävllllaa skönt!!!äntligen får ja sola

sen tog ja världens mysigaste dusch...sen såg min älsklings film dirty dancing 2(tror faktiskt tobbe kommer skänka den till mej efter all ggr ja envisats att se den)sen somnade ja ommmmmm..är ju ingen morgon människa precis



osså finns de nått speciellt som känns bra igen=)


Av vilma alvebro - 16 oktober 2007 17:24


vad ska man göra åt det här....detta trycker på mitt huvud




OTH

Av vilma alvebro - 5 oktober 2007 01:57

tröttttttttt ja sitter o väntar på att mitt One tree hill ska bli färdigt. så ska ja bädda ner mej i soffan o bara mysa,drömma om mej(L)Nathan!!!


Av vilma alvebro - 4 oktober 2007 22:05


det går trögt med bloggen,hehe

har hittat intressantare saker att göra,inte jobb tyvärr men....



Ovido - Quiz & Flashcards