Alla inlägg under juni 2008

Av vilma alvebro - 28 juni 2008 12:52

lillen sover så ja sitter här o tittar.ska ta en till kopp kaffe nu så ja inte somnar och självklart röka lite till det...varit så himla seg o trött dom senaste dagarna vet inte om d beror på trycket i hjärtat elr om d är nått annat:/blir lite orolig bara fatt de inte gått över än o gjort så ont,fast jag mår inte dåligt så änn så länge är de nog ingen fara bara väääldigt obehagligt..förresten tror jag att de kan bli bättre nu när jag fått lite andra viktiga saker att fokusera på!!:)

Take care

Av vilma alvebro - 26 juni 2008 15:13

ååååhh guud...återigen är de idas blogg som fått mej att sitta o böla!!!men nu va de så fint så man inte kan hålla sej ja lovar;P http://psawyer.bloggagratis.se Kolla där


nu måste ja lägga mej o vila lite..så ont i hjärtat:/

Av vilma alvebro - 25 juni 2008 00:00

de känns helt vilset o trasigt.är så jobbigt ibland när den där känslan drar över en,helt okontrollerat..måste göra något fatt hålla ihop det!

Av vilma alvebro - 24 juni 2008 23:07

sådär ja...nu har jag iaf gjort lite sen sist:pbörjar känna mej som en datanörd annars höhö....fick iaf igång telefon efter att ja äntligen fick upp luckan

hämtade lillviljis o tog en prommis med henne till haga.så nu sitter vi här o lyssnar på arash:Dcattis kmr väll strax med..ja ska gå o se om de finns nå gotta,finns de alltid här;)

Av vilma alvebro - 24 juni 2008 14:57

åååh...allting känndes bättre idag men sen kollade jag videon på idas blogg..så himla hemskt!!!den handlade om grova djurplågeri o lab-försök osv..Var jätte läskigt!!så nu fick ja en värkande knut i magen igen:(

har ingen aning om vad man ska göra idag heller,skulle igentligen va hundvakt men ska va de imorrn iställe:)å pappa är o seglar så han kmr hem sent.Jaja nu måste ja fortsätta försöka få upp luckan till telefon(omöjligt)så ja kan sätta i simkortet.Ciao

Av vilma alvebro - 23 juni 2008 22:11

jag vet inte vad som är fel med min bröstkorg.Den spänner hela tiden jätte hårt,har aldrig kännt såhär förut men det gör iaf ont...undrar om de är nått farligt jag blir så himla barnslig o tror att det är 1000 oexisterande sjukdommar osv...

Sen sitter jag iaf o oroar mej över det här o några saker till så de är inte allt för bra:(

Av vilma alvebro - 23 juni 2008 19:14

har legat o spytt hela natten,hatar sånt där....fyfan.rene vart iaf inte sjuk som tur va,hon åkte ju hem förut oxå.sen har jag bara sovit hela dan,legat med feber men känns bättre nu..

Pappa kom iaf hem med telefonen:D

Av vilma alvebro - 22 juni 2008 22:40

håller på att steker 4 bitar lax nu som ja ska trycka i mej,så jävla gott är det..överhuvudtaget faktiskt,men den stekta är nog min favorit;)

sen har ja laddat hem massa filmer som vi ska kura ner oss i soffan och se strax,bara romantiska komedier hehe:Pälskar sånna filmer..Rene åker ju hem imorgon med,hon har bott här över helgen o de va ju trevligt,inte allt för ofta man ser henne.

Annars är det bra,jag är sugen på att göra nått typ åka nånstans synd att man har så lite pengar bara..men man kan nog hitta på nånting fatt bota rastlösheten här hemma oxå,bara det blir fint väder snart så man kan börja bada osånt.

Nu ska jag äta.trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards