Alla inlägg under februari 2009

Av vilma alvebro - 26 februari 2009 16:23

Ledig!!såklart..

Varit o ätit lunch med cattis på coffehouse innan hon började.Gick och fyndade en väldans massa bra hårprodukter till halva priset;-Dlängtar efter att få testa dom..Får väl bli myskväll och skummbad tillsammans imorgon med hårkurer och inpackningar antar jag.För ikväll blir de jobb.och sen helgen,måndag i Holm!


Nu ringde jenny,ska gå iväg o prata med henne så jag kan koncentrera mig;-)

Puss ha en trevlig kväll

Av vilma alvebro - 24 februari 2009 09:37

sjukt trött.fick nackspärr imorse fatt jag låg kvar o drog mig så länge..

Gick ner till cheenii igår när hon jobbade och blev bjuden på fika;-)slavdrivar-jenny där man skulle sitta o umgås och fick vika tons servetter..Hehe skoja arsle det var myysipys,på söndag har vi vin-inflyttningskvällen och middag mumma...

Hade vilja gumman i söndas gick till sidsjön och runt o tillbaka med en midjerämm så det vart motstånd när ja gick,har sjuk  träningsvärk i vaderna fortfarande...

Idag fyller pappa år så vi ska äta pizza sen o baka semlor.

Nee nu ska jag kliva upp innan jag får fyrkantiga ögon!!

Av vilma alvebro - 20 februari 2009 19:55

Var en tidig morgon idag med.Mamma kom förbi o bjöd på lunch o lite sällskap runt om i affärerna..Ledig hela helgen nu:-)annorlunda pass nästa vecka,och helgen då!!

Mina älskade systrar har bjudit mig på kyckling wraps ikväll,så tänkt mysa lite med dom o vovvarna nu.

Och,ovanligt nog,blir det en trudelutt som jag gillar.

Puss å trevlig helg


Av vilma alvebro - 19 februari 2009 09:42

Sov hela natten utan minsta oro och vaknade väl efter kanske sisådär 10 inställda alarm(väldigt ovanligt!)Så nu har man suttit här en timme och gäspat,städningen är klar och snart så öppnar det

Av vilma alvebro - 18 februari 2009 22:32

Ååååå jag ska lägga mig NU.annars kommer jag aldrig orka upp imorrn.börjar kvart i 9 också tar bussen tid..Undrar verkligen hur det kommer att gå med tanke på att ja klev upp 9 imorse och var inte ens vid medvetandet..tog säkert en timme med kaffe drickning innan jag ens orkade röra på mig.

natti nattiii

Maja,Älskar dig varje dag!

Av vilma alvebro - 17 februari 2009 15:43

Ååh;-P sitter på min nya praktik nu.känns väl bra men de är ju aldrig så motvierande att ha praktik men men..

Allt gick bra hos tandläkaren!men hon sa att eftersom jag aldrig haft problem med tänderna hittills får jag nog inte det senare heller så det kändes ju skönt att höra.fick på sån där vidrig banan flour,uuva..Trodde allvarligt bara att man fick de när man var yngre.jaja jag är glad att min rädsla var förgäves som varenda gång.

Puss o krammmmm


Av vilma alvebro - 17 februari 2009 08:16

Usch..hatar o gå upp tidigt.spec om man sovit dåligt.Fast ja måste för ska till tandläkaren.Meen poppar musik på högsta nu så jag går igång litegrann.och kaffe!!Kaffe är LIVShotande om klockan är innan 10 för mig,haha...

åååh..vill inte ens gå ut när vädret är såhär äckligt...Jaja trevlig tisdag.Puss

Av vilma alvebro - 16 februari 2009 14:00

De står att det är Keri Hilson,men jag tror det är Rihanna också..osäker hur det är.Jaja Ändå absolut bästa just nu..


Ovido - Quiz & Flashcards