Alla inlägg under december 2009

Av vilma alvebro - 23 december 2009 14:45

jag är inte den som älskar julen dirket....Men tycker det är mysigt med snön och så spec för vovve älsklingen när han får springa o busa i snön:-) då smälter mitt hjärta;-) när han är helt vit om nosen och ibland hela skallen haha..


Idag har man ätit lunch med leo cilla o maja och firat våran lilla för-jul:-) efter det hade jag möte på banken och skrivit på papperen om lägenheten!:-) men det är inte inflyttning förns den 15 jan.Men skönt,ser så fram emot det.Att hädan efter leva fattigt haha;-)


Nu ska jag trippa ner på staden med syster saga och leta sista julklapparna:-) sen blir det lilla julafton med jul middag hos pappa ikväll och efter det vandrar jag och cilla hem tillsammans och har uppesittar kväll haha.Morgondagens planer är ju såklart att vara hemma med mamma.men senare på kvällen åker jag ut till Madde där älsklingen och hans familj är.Puss God JUl






låt som fastnat är denna shakira remix..



Och Älskar den hääär

Av vilma alvebro - 16 december 2009 22:43

Tror den kursen är i samband med halkbanan men den fanns inte för 3 år sen då jag tog körkort..Tyckte verkligen det var en riktigt bra kurs där man teoretiskt fick insyn om riskerna i trafiken och konsekvenserna samt nya regler och saker som dom utan förnuft nu får lära sig....


Åh gud sånt Nova-sug jag hade idag,var förbi en sväng imorse och även ikväll för att få kramas o leka med gostrollet.nu är det bara min favorit kille jag inte träffat på länge,ungefär en vecka,alltså William;-) Jag älskar barn,och speciellt alla i min närhet men det är bra att jag har dom eftersom det inte är dags för mig änn på några år:-)


Imorrn blir det en sväng på staden med Madde och förhoppningsvis handla julklappar.Ofta när man inte vet vad folk önskar sig är det såå svårt att handla.Tacka för småsyskon som fortfarande skriver önskelista;-)



Nu blir det sista turen med hundarna som att jag e hundvakt åt mamma.sen one tree hill och sussa.puss

Av vilma alvebro - 14 december 2009 19:52

..jag åker till Matfors och spenderar natten med mina gofisar haha;-)

jag och madde ska även lägga i mörkare(röd)färg i våra hår.Påminner mig om att jag måste toppa mig i veckan..nu ska ja kila kisssssses

 

Av vilma alvebro - 11 december 2009 17:19

är dom bästa som finns!Är verkligen så lycklig och tacksam att jag har dom.Som alltid ställer upp och hjälper mig med möjligheterna att ta mig dit jag vill.och just nu är det såklart lägenheten jag pratar om.Har nog bestämt mig för att flytta in i den lilla ettan på fredsgatan:-) granne med syster cecilia,och några kvarter bort bor även hennes mamma -också en fin del av min familj:-)

 

Ha en underbar helg!

Av vilma alvebro - 10 december 2009 23:46

Inne-mys-kväll;-) det gillar jag..haha

 

Har varit och kollat på en lägenhet idag,som faktiskt har potensial att bli min hehe..Den ligger också,lägligt nog,i samma trapp som cilla;-) och det tycker ju hon e bra..Efter det bjöd pappsen oss på bite line och sen dess har man suttit i soffan o fetat framför diverse såpor som man gillar på torsdagar.Har sett en film och nu ska vi krypa ner och slå på en riktig drama rulle,känns skönt o ha någon bredvid sig om man får lust o gråta en skvätt;-) haha

Puss

Av vilma alvebro - 9 december 2009 17:45

åh så tråkigt att vara tillbaka i stan,mitt humör känns lika grått och trist som vädret här..I matfors var det mys,vi gjorde pepparkakshus och gipsavtryck på lillans hand och fot i ett gips hjärta:-) båda blev självklart perfekta eftersom det var jag och madde som gjorde det haha..

10 minuters data tid gav jag mig själv för nu måste jag fortsätta med allt ja har å göra..heuu

Av vilma alvebro - 7 december 2009 13:50

    



Ikväll åker jag återigen ut till mina favoriter i matfors och blir bortskämd med god mat och kvällsmys;-)

ser det inte sjukt  mysigt ut?Puss

 

Av vilma alvebro - 4 december 2009 19:41

kooolla vad jag hittade i min andra gamla gamla blogg...kort på bäbis william;-) näär han inte ens har fått tänderna..ååh sötis!!!

  




     När jag tränar han att börja ta stormsteg hehe;-) det här är alltså för över 2 år sen.

Ovido - Quiz & Flashcards