Alla inlägg den 10 januari 2009

Av vilma alvebro - 10 januari 2009 19:54

kvar tills ja börjar...gud vad dagarna går fort när man sover bort dom haha..har inte gjort nånting idag.Men sitter iaf o dricker lite gott kaffe nu och lyssnar på Colbie Caillats skiva,som är ljuvlig för nerverna.Ska hinna ut med hunden innan ja börjar också hade jag tänkt.Kanske gå och släppa honom lite.LÄNGTAR tills viljas sista vecka efter löpningen har gått:-Poch det är bara om någon dag.Dom trivs SÅ BRA ihop mina små sötnosar;-)Jaja ingenting nödvändigt att skriva som vanligt.


hejråååå

(kolla nyaste bilden på bilddagboken hur söt lucky är när det handlar om promenader;-) http://vilmaisabell.bilddagboken.se  )

Av vilma alvebro - 10 januari 2009 16:33

det var som jag trodde..tur att ja ringde och kollade det,började nämligen 6 så hann precis ta en runda på stan och fika innan:-)Lets dance kunde jag se åxo när jag stog där,var så pass lugnt då.Åååh det var så roligt att Lotta och Thomas kom förbi med deras nyfödda bebis!!han var såå liiten och sööööt!!

Det är helt sjukt hur ONT jag får i fötterna efter ett arbetspass,och visst det beror på skorna,men ändå har jag jobbat i bättre skor också men alltid fått lika ont sen ja börja restaurang överhuvudtaget.Och detta bidrar med att det tar ytterligare 2 timmar att kunna somna pga smärtan:-(

men idag är värken som bortblåst och jag ska snart göra mat,skönt att jag börjar 9 ikväll iaf.


Puss


Ovido - Quiz & Flashcards