Alla inlägg under april 2010

Av vilma alvebro - 30 april 2010 17:12

Ska jag umgås med min PRINS:-D

  




åh slappar i soffan o dricker kaffe.Jag och cilla har legat o vilat,ätit å haft tvättstuga hela dan..så sjukt sega.Men blir jobb sen ska chilla lite mer innan bara orkar inte göra nått annat..åh trött

puss

Av vilma alvebro - 27 april 2010 10:01

              

Nyvaken och plumsig Nova träffar ella för första gången,jätte bra kompisar blev dom!:-) 






Är ute hos Ella o madde i matfors idag vi har varit vakna sen 7 och snart ska vi på badhuset:-) nu kommer ella kunna krypa i bassängen:-) här är ett kort då vi var där sist måste varit i Januari tror ja

  

Ska bli mysigt.

Puss

Åh

Av vilma alvebro - 22 april 2010 10:58

kan man älska en låt mer:-)



Av vilma alvebro - 17 april 2010 16:11

  


På så himla bra humör idag:-D är så glad och peppad inför ikväll.trots att det snöade imorse,regnade under dan,och inte är särskilt varmt men men.Ska snart susa bort till jenny o göra oss iordning o surra:-) kommer bli så mysigt.Sen ska vi fira hennes brorsa som fyller 25 idag och sjunga sing star uppe hos jessica och ida ska också med:-D kommer bli sjukt grym och bra kväll:-D och vem bryr sig om morgondagens ångest;-) nobody.!!

Pysssssssssssssss








Woooaw:-D

Av vilma alvebro - 13 april 2010 10:59

gud så mysigt det varit:-) har även donat med lägenheten och slipat,målat mina lister,känns skönt för det går ju så sakta för mig hehe.och tapetväggen är på plats så är ju i princip färdigt.Sitter här,dricker kaffe och lyssnar på Flyleaf o torkar håret,ska ner på stan senare och möta upp Madde och vara med Ella medans hon skulle på möte.


Här är lite blandade bilder på dom senaste dagarna

 

Thelis och jag o william matar ankorna

     

Mys på norra med Jenny

   

När william tar kort är det en chansning hur man blir;-)

 

Med lilla syster,storkillen som "kollar bort posen"

   Nova badmys

  Ella påskfin och tycker hon ser ut som pippi långstrump;-)








-





-

Vila i Frid Susanne <3

Av vilma alvebro - 2 april 2010 17:28

Världens sötaste påsk hälsning tror ja nog jag har fått i Påsk:-)





Ska jobba på daltons hela helgen,lär blir SÅ mycket folk så jag nästan gruvar mig:-P men då går ju tiden iaf..nu måste jag stoppa i mig en matbit och sätta på mer kaffe!Måste ju lägga ut en låt också såklart som att man fått en ny läsare som stalkar min musik;-)

jag ÄLSKAR smörmusik så det får bli en sån.!




  Trevlig helg!Pusssssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards