Alla inlägg den 17 januari 2009

Av vilma alvebro - 17 januari 2009 20:53

 Och då är jag ledig,men vi ska ta födelsedags fika till veckan.Så imorrn ska jag istället åka med cattis till skogen o släppa hundarna,äntligen!!!

Började 11 idag och vaknade imorse och fick tok panik för att jag inte hittade min telefon så vart genast rädd att jag försovit mig.Men sen hittade jag den och den var bara 9:-)en halvtimme innan jag tänkt kliva upp.Men ingen ide att lägga sig igen så gick ut och tog en extra lång promenad med lucky istället,det var han värd min lilla go fis.


Nu är jag helt slut.kommer somna som ett litet barn(inatt igen)..Sitter just nu och ser på Jersey girl,sett den förut men gillar verkligen den filmen:-)Blir väl en promenad till med lucky senare,tänkte hälsa på emma i hons nya lägenhet där jag inte varit änn!så det ska bli spännande.




Här är världens bästa låt just nu;-)Lysna på den!!puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards