Alla inlägg under april 2008

Av vilma alvebro - 30 april 2008 21:21

Sitter ute hoss maddeå albin i matfors nu,lite folk här som festar.Men har skjtsat hit cattis,vi har lånat hons farmors gamla mazda;)hehe gullbilen..Ska väl åka tillbaka snart..Ska bara ta d lugnt ikväll,tråkmåns som ja ee:Pska nog förbi ewe lite.Ha en bra valborg!!

Av vilma alvebro - 28 april 2008 20:40

vart ingen bio:(men imorrn då kanske...nu ska ja springa ner å snabbis sola sen blir de liggandes framför tvn,kanal6 några timmar fram över.IMorrn har ja en massa ärenden att göra iaf.trevlig kväll

Av vilma alvebro - 28 april 2008 17:46

ååh vad tråkigt jag har...sitter å äter lite china mat men måste gå ner på clas ohlson o byta den där musen som ja råka förstöra....Hm undrar när dom stänger..om de är 6 kanske ja inte hinner.igen

Ja e skit sugen att  gå på bio ikväll med.måste höra med nån av mina vänner:Pmen ja får ju knappt tag i dom för telefon funkar fortf inte;pskiiit.Jaja får se vad ja gör:)take care

Av vilma alvebro - 27 april 2008 19:41

att vara såhär otroligt seeeeggg....men hade rätt så kul igår var hos mej först med jenny madde å cattis fixade oss käkade mat o drack:)sen borta i sallyhill på förfest sen vart de en sväng på oscar och olearys..

sitter o lyssnar på massa vaya con dios låtar dom e så fin.men måste försöka göra lite nytta nu...ska väl se om ja får på mej nå kläder o gå bort på konsum

Av vilma alvebro - 26 april 2008 14:25

har ja gjort upp lite planering så ja har något att sysselsätta mej emd..Ska fika mackor o ett stort glas oboy nu.Sen möta jenny gullis på stan o dricka lite kaffe.ska springa förbi maja åxo med snygg kjolen ja fick låna igår;)Sen  åka emd linda ut till söråker o hämta cider.4de inlägget på samma dag nu,inte likt mej;phahah nu skriver ja igne mer idag iaf

Av vilma alvebro - 26 april 2008 13:50

oki nu.ewe ringde;Psen ringde jenny nu så satt vi o planerade lite vad vi ska göra ikväll.är ju inge grillväder precis konstaterade vi nyss....sååå får väll se vad vi hittar på då.Cattis ville iaf sminka mej å fixa mitt hår:proligt så man ser lite annorlunda ut..jaja ska gå ner på stan en sväng.ni kan ju höra av er som att jag inte kan det!

Av vilma alvebro - 26 april 2008 13:26

fyfaannnnnn vad tråkigt jag har...sitter helt isolerd känns de som...Och min mobil e ju trasig elr typ spärrad:Sbåde och typ,så kan inte ringa elr skicka  sms..och alla mina kompisar vet det men ingenr igner mej ändååååå,ja vad ska man gö...ska springa över till mammsen om ett tag iaf

Av vilma alvebro - 26 april 2008 12:07

Jag sprang ut en snabbis igår med cattis å skulle ta d lugnt.va nere på primero sen efterfest på olearys..Och min röst vart tusen ggr värre:Pså nu e ja svinhes:(kom hem 5 inatt så e rätt så slut.Men ikväll ska vi iaf grilla sen får ja se vart vi drar,oscar tror ja.Trevlig kväll

Ovido - Quiz & Flashcards