Alla inlägg under augusti 2009

Av vilma alvebro - 31 augusti 2009 22:57

haha älskade vän.hon vet hur man gör med bananerna

Av vilma alvebro - 31 augusti 2009 21:32

på alla sätt och vis!haha verkligen:-P tur att jag har älsklings frugan min;-) mysigaste middan igår med pappa på stekhuset,taaack för det!mummss var det. 


måste bara lägga in en sån fin bild på underbara vännen Madde med söta dottern Ella.Kolla in dom där äppelkinderna!!!vill bara äta upp hon.Imorrn blir det en sväng ut dit och hälsa på.Saknar verkligen dig gumman.



 Nu blir det myskväll ja å frugan ska gosa til det.puss

Av vilma alvebro - 28 augusti 2009 20:36

...hennes musik får mig alltid lugn och fridfull i själen.ikväll ligger jag nerbäddad i lovecribet och bara njuter av det

Av vilma alvebro - 28 augusti 2009 04:28

haha rockfesten var sjuuuuukt bra:-Dmindre bra kändes det idag när jag blev inringd till daltons,redan nere i stan-med gnuggisarna kvar på kroppen!så jävla pinsamt..nyss kommit hem iaf och börjar nästa jobb ute i birsta om 5 timmar.vad är mer rock änn det liksom.... en pussssss på det här då godnatt

Av vilma alvebro - 26 augusti 2009 11:46


Av vilma alvebro - 25 augusti 2009 23:42

Syster fyller 19 idag:-)
igår grinade jag mer änn en gång för att jag saknar henne så mycket.Hon har nämligen flyttat för att följa sina drömmar som börjar på en dans skola i stockholm.Du är verkligen min pärla som förtjänar all lycka som går att få!      

Av vilma alvebro - 25 augusti 2009 02:30

...uppdatering,bästa videon;-)

Ovido - Quiz & Flashcards