Alla inlägg under juni 2009

Av vilma alvebro - 28 juni 2009 15:35

dom får Colbie Caillat hjälpa mig med,kan låta spellistan gå på repeat hela dan idag känner jag..Försöker klarna upp tankarna med lite koffein och självklart ett glas saft också..är rätt så seg,hade för övrigt EN väska i garden på hela kvällen så.

Och Ja!igår hade jag finbesök av Leo och håkan här:-D var så roligt o mysigt med middag och surra lite med folk man känner.Jag har ju haft lite hemlängtan i vågor sådär..


Ne nu ska jag ta mig samman och gå till badplatsen med vilja så hon får svalka sig lite.Vi har haft så fint väder varenda dag här nere,satt perfekt för mig med så mycket ledighet denna vecka.

Puss


Lilla gumman du är en stark liten varelse underbara du

Av vilma alvebro - 28 juni 2009 12:24

Världens vackraste Ella

Av vilma alvebro - 26 juni 2009 08:13

Jobba o tjäna pengar eller gå ut och spendera dom.det är frågan;-) ja jobbar ju redan imorrn och hade inget planerat tills igår,heina tyckte nämligen vi skulle dra en rövarsväng då Lorentz å m.Sakkarias spelar på Cod..Om det blir så ska de bli sjukt skojj med lite riktig mayhem shake haha!


Vaken tidigt idag,vaknde med ett sms från jenny att Micheal Jackson e död...Och det känns verkligen konstigt när man tänker på de:-S

Men nu ska vi prata om liv istället.Madde gumman fick ligga ett tag,så hon födde alltså inte förns igår,en SÅ VACKER liten knopp som ska heta Ella.har tjuvsett mms på den lilla och jag smälte direkt.Är ju inte den där som ogillar småttingar jag;-)



Nu är det dags att duscha sen blir det jobb..Ska gå omkring i centret o kika lite innan idag faktiskt:-) Puss





Här är dom bästa vännerna man kan ha:-) saknar er

Av vilma alvebro - 24 juni 2009 17:11

Igår fick jag äntligen det positiva beskedet jag väntat på 4 månader!!Åhh är så lycklig..Nu är det bara upp till mig att fixa de igen!:-D


 Hörde att älskade Madde åkte in på sjukhuset imorse så förhoppningsvis går allting bra och det föds en liten flicke bäba idag.GRATTIS gumman och Albin!



Både jag och cattis har haft dagen ledigt och den har varit mysig med varm väder å bad för vilja.Nu sitter ja å lyssnar på lite blandade sköningar,har nyss smällt i mig en jordgubbs glass och ikväll blir det garanterat en efterlängtad öl.

Imorgon är det jobb igen och fredag,vet inte riktigt vilka tider jag har men är så tacksam över alla 8-4 pass på senaste tiden att det inte spelar någon roll!Blir nya jobbet i garderoben på lördag med,då det är min lediga helg tog ja på mig ett pass i förväg:-)



nu ska vi fortsätta chilla till harry potter sen blir de ut o åka en sväng bla på affärn och givet systemet;-) fick lön idag så nu vill man bunkra upp med lite vardags gotta..Pusssss

Av vilma alvebro - 19 juni 2009 12:34

på självaste midsommar här nere i strömstad!Underbart..

Mer underbart är att det är min lediga dag.jag och vilja tog å sov ut ordentligt imorse,hon låg tillomed kvar längre än mig och muttra.Hon är väl sur efter joggingturen igår haha,vilken primadonna.man får nästan släpa henne efter sig så efter en halvtimme tyckte jag det var dags att öka tempot lite och det blev powerwalk då hon om möjligt gick ännu segare,så slutade med jogging (mig dragandes vilja alltså-bra med motstånd för vaderna däär)!puh..Men det är när det går som tungast man får sina starkaste krafter!


Utvilad men ännu segare idag,jobbar på det med massa kaffe.Sitter o lyssnar på fina favoriter och håller på förbereda för tvättstugan..enda dan på hela veckan det var ledigt-ikväll!inte otippat må jag säga;-) börjar 8 imorn så lika bra det,ikväll är jag och cattis ensam hemma så det blir en mysig tjejkväll med massa OC.

Imorrn är jag bjuden på fest till dom söta tjejerna jag lärt känna här nere:-) ser verkligen fram emot det,ska bli så kullllll!!!

På återseende;-) Trevlig midsommar

Av vilma alvebro - 14 juni 2009 12:33

seg dag och 21 år gammal..Ligger i soffan o funderar på vad man ska göra sista dan hemma.tror faktiskt jag ska åka och hälsa på tjock-Madde hehe;-) Sen får hon ju lillbäba snart å allt och det missar man tråkigt nog!


Hade en väldigt trevlig utgång med mina älskade saknade vänner igår!!!blir en pizza å tv tittande hos jenny senare iaf som på gamla dar;-) Ne nu ska ja strosa på staden en sväng,tror ida och nova ska komma ner..Puss

Av vilma alvebro - 8 juni 2009 07:50

Blir en snabb uppdatering på en låt som är en riktig poppig feelgood;-)

Nyss kommit in med vilja,var tvungen att gå på macken för o köpa mjölk till kaffet,annars känner man sig så segggg...Är för övrigt ensam denna morgon då dom andra redan åkt,men jag måste ta 10 bussen så tänkte mysa massa med tösen lite innan och hinna vika tvätten.

Såå lyssna på låten,puss

Av vilma alvebro - 7 juni 2009 22:31

Åhh vad tungt:-P satte mig precis för första gången idag,vi har haft säljar rekord på jobbet,så varit vääldigt mycket att göra,hela helgen faktiskt.Sen gick ja långis med Vilja direkt ja kom hem från jobbet som att dom andra har varit så söta och tvättat hela dan:-) sitter bara o väntar på den sista som ja tänkte hjälpa till att hämta.

Börjar inte förns 12 imorn,men innan det blir det att springa i affärerna och leta klart student presenterna till maja och cilla.På onsdag kommer jag ju hem:-D


Nu ska jag leta upp en skön låt.puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards