Alla inlägg den 23 januari 2009

Av vilma alvebro - 23 januari 2009 11:34

tycker jag..Somnade ju som vanligt efter 4 igår..och vaknade pigg för en timme sen när Per ringde o väckte mig.Min kära syster och hennes far har ju kommit hem ifrån thailand nu,men åkt på sjuka...så jag får jobba hans helg igen:-)goooodie..


Åååh drömde så hemskt om Lucky inatt,att nån va hundvakt och tog fel hund utanför macken..och vi leta o skulle byta men fick aldrig tillbaka han:'(hahha var så fruktansvärt ledsen imorse så låg bara o krama han o pussa han...Tror han tyckte jag var stööörig för han sov och han är en riktig sömntuta!!!Men jag har fått upp han o vi ska snart ta en riktigt lång prommis och sen sa ja fika med jenny på stan.


puss

Av vilma alvebro - 23 januari 2009 01:42

Jag ska snart se Ally mcbeal som börjat gått på 4an om nätterna.Kom ihåg när man alltid såg de när man var yngre,så jag har väl en för-kärlek till det därför.Har en jävla huvudvärk också men kan inte göra så mkt mer änn att viiiiila mig nu.

Igår fick min baby leka med sin tjej och dom var såå glada åt att se varandra.Idag har vi hälsat på Ewe o william(o danne) också och fått middag,kladdkaka och myspys.


Nu ska jag rusa till rummet kasta av mig kläderna i farten och flyga ner i sängen så ja slipper göra allt kvälls-tvång(tvätta ansiktet,borsta tänderna)(kanske tillomed GÖRA FIKA!!!)ooo bara lägga mig o gömma mig.

...pussar

Ovido - Quiz & Flashcards