Alla inlägg under april 2009

Av vilma alvebro - 23 april 2009 19:32

-

Så bra låt,den får mig alltid att känna mitt bästa:-)

Av vilma alvebro - 22 april 2009 09:48


Idag är en första bra dag på länge.Tror verkligen ingenting kan förstöra mitt humör idag.Puss

Av vilma alvebro - 20 april 2009 11:16

Vissa dagar känner man olika,jag grubblar väldigt mycket just nu..Less på att all ens energi ska gå åt på fel saker,och framförallt på fel människor.Alltid  känns det som ja försummar att ägna min tid och omtanke åt dom som uppskattar den,det är ju ändå så det ska vara,men istället är man föör naiv..

Och det jag kände för att skriva idag känner jag förmodligen inte för imorgon...Men så kan det va

Av vilma alvebro - 15 april 2009 00:08

ligger redan,i vardagsrummet hemma hos Mamma.Ska slå på en film på datorn o somna till,eller nått desperate avsnitt;-)får se..varit sjukt trött ikväll,vart bjuden på middag hos Ewe och tog inte lång tid innan man däcka i soffan..

Har hjälp cattis att städa ur deras lägenhet och flyttat grejer i två hela dagar så har mycket ont i kroppen.Man börjar känna hur stressigt det är med allt nu när inte mycket tid finns kvar..Men imorrn är det bara liite jobb sen ska jag iaf slappa o sola och kanske ett bad med olja eller skumm.Mmmm!!ska drömma mig bort inatt haha

Puss och sov sött

Av vilma alvebro - 11 april 2009 20:07

alkoholen tar ut sin rätt...Ska snart gå till jobbet och det är väl det jobbigaste..Men trevlig kväll var det,jennys lilla påsk-avskeds-festande för mig;-) haha..

Nä nu ska jag sluta puss

Av vilma alvebro - 7 april 2009 17:01

Eller ja,noll koll!!gick med Vilja från södra berget och tänkte gå spåret runt kuben o gick o gick haha tillslut kom jag till en skylt de stog bredsand jaha tänkte jag men det kanske är nån sned väg jaa inte vet jag.gick ända bort till fågelberget(som ligger rakt ovanför stockvik/njurunda) eller vad det heter innan jag förstog att det måste vara fel!!Turen tog 2½ timme och jag är helt slut nu.Men måste snabba mig ska byta om och käka kina med leo innan showen.

Puss

Av vilma alvebro - 6 april 2009 16:40

Dagbladets annons om dans-showen

http://dagbladet.se/nyheter/timra/1.938600


Blir så stolt när man längst ner läser:

Alla nummer applåderas entusiastiskt av publiken, men kanske är det ändå ”Womens world”, i koreografi av eleven Maja Alvebro, och dansad av henne och Hanna Wagenius, som river ned de starkaste applåderna. Det är ett nummer som börjar svårmodigt med det tunga konstaterandet att ”this is a mans world”. Snart övergår dock det hela i ren girlpower när de båda dansarna revolterar med glitter, glädje och fartfylld discodans.




Jag ser såå mycket fram emot imorgon när jag ska göra Mormor sällskap och gå och se showen.

Och idag då-regn och slask,Man får se vad som händer då!Har varit ut på gamla jobbet Birsta baren och hälsat på och ätit mat.Nu ska jag städa och tvätta upp lite.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards