Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Lill gumma

Av vilma alvebro - 2 april 2010 17:28

Världens sötaste påsk hälsning tror ja nog jag har fått i Påsk:-)





Ska jobba på daltons hela helgen,lär blir SÅ mycket folk så jag nästan gruvar mig:-P men då går ju tiden iaf..nu måste jag stoppa i mig en matbit och sätta på mer kaffe!Måste ju lägga ut en låt också såklart som att man fått en ny läsare som stalkar min musik;-)

jag ÄLSKAR smörmusik så det får bli en sån.!




  Trevlig helg!Pusssssssssss

 
 
ewee

ewee

2 april 2010 20:30

Har hon blivit stor tycker du??:P

http://evelinapersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards