Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Bilder

Av vilma alvebro - 27 april 2010 10:01

              

Nyvaken och plumsig Nova träffar ella för första gången,jätte bra kompisar blev dom!:-) 






Är ute hos Ella o madde i matfors idag vi har varit vakna sen 7 och snart ska vi på badhuset:-) nu kommer ella kunna krypa i bassängen:-) här är ett kort då vi var där sist måste varit i Januari tror ja

  

Ska bli mysigt.

Puss

 
 
e

e

28 april 2010 15:36

haha jo dom syntes:) men har tagit bort så dom bara kommer upp..vill godkänna först. hahah jaa men du är ju så busy busy, annars kunde vi ha träffats nåndag så du kunde gosas med henne;) Om du ska till ewe nåndag så kan du ju säga till så kan vi komma dit o hälsa på vi med! pusspuss

http://emmamaria.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards