Alla inlägg under november 2008

Av vilma alvebro - 30 november 2008 16:05

Mormor fyllde 75,haha där ser man vilken koll man har..men det var iaf jätte mysigt där med en sjö och restaurangen var inbyggd i berget typ.Blev proppmätt och helt slö pga julmaten som man alltid blir så ringer dom i bilen påväg hem att ja skulle jobba så vart minst sagt stressigt men kom ner till

halv10..känns bra nu att ha dragit sitt strå till stacken inför julfesten/julbord/daltoonsfest(vad det nu är!)på söndag;-DSka iaf bli skoj!



Blir iaf ingen julskyltning för mej..orkar inte gå där o bli blöt..har julpyntat här hemma idag och det vart en ljusstake i vardagsrummet vilket är allt vi tänkte ha + dom 2 som pappa satt upp i köket..Min julstjärna som är sååå fin vill ja sätta upp men då måste ja nog tejpa ihop den först tror den e trasig:-/

 Puss

Av vilma alvebro - 28 november 2008 21:07

en jävligt tråkig fredagkväll all alone hemma i soffan:-(ska iväg på julbord nere i söderhamn imorrn hos mormor för hon har fyllt 70 å det ena med de tredje..Så var iaf tvungen o tacka nej till ett 9 timmars pass imorrn som Per ringde o fråga om..hade behövt de,och Moa hade velat de;-)men ja det sög ju...


Är idol på tvn,ja e inte spec insatt utan gillar i princip alla som e kvar(även om ja inte förstår för allt i världen hur anna kunde åka ut).Vill bara hylla Kevin lite,jag hoppas att han vinner,alla som har sett måste förstå varför..det går inte o förklara men man ser det..Han bara är och tycker allt är hur bra som helst,åå mys:')


var på stan idag o letade en mössa..hittade ingen men ja köpte åtminstonde vantar!vill köpa en ny halsduk också..har inte bestämt i vilken färg bara..

Trevlig helg!

Av vilma alvebro - 27 november 2008 12:39

Älskar verkligen att vila mitt på dan!!tokmysigt,nån timme sådär.Men idag ser jag inte att det skulle lösa vidare mycket...är iaf jävligt slut pga de ynka timmars sömn jag fick på soffan inatt...Nä det är inte lätt när de blir så!!:-(

så här får ja sitta(fortfarande i soffan)ihop kurad i täcket och surpla på mitt kaffelicious....


Blir väl till att hooka upp med min desperata fruga sen,bara hon inte är så otroligt seeggg...Men alla har vi våra brister;-)







Agnes-Big Blue Wall

Av vilma alvebro - 25 november 2008 02:08

har varit hos cattis ikväll där ullis gjorde sin sminkgrej..det var produkter för huden som vi fick testa och jag beställde ett rengöringspaket med super fin foundation.Kan säga att nu är jag bäbis-len i ansiktet;-)vi ska bestämma en tid då jag ska få ha en egen hemmakvälls-genomgång så nu ska man bara dra ihop några kompisar som kanske är intresserade av sånt;-D

Jag kan bara tala för mig själv men ja tyckte att dom kändes super bra,förmodligen får jag dom i veckan så får väll uppdatera lite när ja använt dom en längre tid:-)


Sitter hos Jenny nu o håller henne sällskap då hons sambo(sin bror)rest bort..vart ett glas vin o lite tjejsnack o nåra fler glas hehe..har chill dag imorrn såååå d lugnt;-)

godnight

Av vilma alvebro - 24 november 2008 14:34

varje dag är bara en vanlig dag

Av vilma alvebro - 21 november 2008 22:10

Med akilles som sällskap..blir nog finemang de..han är riktigt lydig nu o det är skönt att han växt ifrån den lilla monster-satan han var som valp..Så bra med det!!ligger här som min knähund o lyder minsta vink hehe...nee han ska få en promenix nu..sen ska vi städa mitt rum:-)

recension på lipstick jungle blir ju att de va lite för segt för min smak,kanske blir bättre vem vet;-)får väl följa o se efter..


Trevlig helg!

Av vilma alvebro - 20 november 2008 16:37

på canal+comedy har en ny serie som heter Lipstick Jungle.

Den ska jag inte missa,kl 7 börjar den..författarna till sex and the city så det är nog snaskigt och bra!!:-)

Av vilma alvebro - 20 november 2008 16:15

Känner mej jätte hängig idag...nu blir de bara ett bad o nå filmer att vila upp sej lite.Ska på birsta med jenny imorgon över dan hade vi tänkt..Får se vad man ska göra till middag idag då,stuvade makaroner som jag älskar kanske


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards