Alla inlägg under mars 2008

Av vilma alvebro - 31 mars 2008 01:18

jaagggg äärrr nnärrrrr jaag mmsssss blogggaarrrrr^-^


idag har vi bara sovittttttt osså promenerat med hunden såklart.Börjar kännas som jag har skaffat en hund själv;pmen nu sover han iaf i sin egen säng,fast på morgon blir han alltid så gosiiiig så då måste han krypa upp till oss;psöötnosen.Aja har suttit o photoshopat lite på martins nya kamera,den är skit smart:pfast kan inte lägga in bilderna änn,man måste installera nånting först.Så ska göra de fast nån annan dag:)jobbar imorrn och måste upp tidigare än vanligt för att ringa lite..så nu blir d sängen,sov sött!!

Av vilma alvebro - 30 mars 2008 22:38

Mms bloggnig är jennys bästa åxo;D

Av vilma alvebro - 30 mars 2008 20:28

99 mms vilma

Av vilma alvebro - 24 mars 2008 22:17

för jag skulle göra pannkaka!haha..:Phur kan man misslyckas?jag hatar verkligen när maten blir dålig,men det ordnade sej tillslut när jag blandat om flera ggr;psen vart det riktigt smarrigt.!Nyss gått med hunden i över en timme,han börjar bli bättre å bättre att lyda nu med:)inte fatt han är nån valp men han är busig som bara den;P

Och jag undrar när mina finger toppar ska läka:(dom har ju spruckit av allt vatten o jag smörjer dom å filar hela tiden men dom verkar bara bli torrare...skit irriterande.Aja imorrn är det tillbaks till jobbet sen ska jag umgås med ewe efteråt:)var flera veckor sen så det blir roligt,kanske man blir bjuden på nån god middag åxo;)hehe...Bye

Av vilma alvebro - 23 mars 2008 23:26

hittade en bild som linus tog i november typ,men jag råkade bara hålla i korset men d ser ut som ja ber;Phaha

Av vilma alvebro - 22 mars 2008 22:00

Ligger och ser den filmen nu,det är nog världens bästa film!!man blir så tagen utav den,började bölandet redan efter 2 min haha..och det har blivit en jävla massa skvättar till,ååh denär så bra.

Känns härligt med långledighet iaf.Har inte gjort så mkt dock,tagit en promenad o varit o handlat lite..Sen gick jag över till veronica från jobbet ett tag här brevid o satt där o surra litegranna,väldans trevligt:)hon har alltid så mkt att säga;Poftast tappar man andan!sen så både igår och idag har jag fått masserat luckys ben för han sträcker det på nått konstigt sätt efter han har legat,som den soff-potatis han e:P

nu ska jag kolla om det är nått mer trevligt på tvn ikväll så älsklingen å jag har något att göra:)

Av vilma alvebro - 21 mars 2008 02:02

Jaa kvällen vart rätt så hektiskt.Sen har jag tänkt på madeleine lite,gumman min vi ordnar det!!<3

nu har jag o martin love nyss tagit en sista natt prommis med lucky.så strax ska vi väll lägga oss å mysa som är det bästa jag vet med dej!!:)först ska jag bara läsa lite av mina vänners bloggar.pussi puss

Av vilma alvebro - 20 mars 2008 17:05

o jag sitter hemma o dricker kaffe med tre dagar gammal mjölk..fast den smakar bra,annars är jag väldigt känslig.Slutade 3 på jobbet idag,händer typ aldrig annars.gick jag ner på stan tänkte betala lite räkningar på banken men dom slutade åxo 3 idag så får göra det på internet istället.Sitter hemma faktiskt för pappa har köpt ny bärbar o kopplat in i tvn:)väntar på att håret ska torka har dammsugit lite o haft tvätt stuga under tiden:)sen ska vi äta middag hos leo å cilla...

Glad påsk

Ovido - Quiz & Flashcards