Alla inlägg under september 2008

Av vilma alvebro - 30 september 2008 22:46

en besvikelse.

i början vart jag jätte fast i programmet på alla auditions o tyckte verkligen de fanns MÅNGA bra sångare.Men sen sista dan i stockholm tog dom med folk som inte hade sångröst för fem öre o skickade hem bättre!!...Och nu när dom har varit på läger flera veckor med diverse sångpedagoger och ska bevisa sin talang så lät MER ÄN HÄLFTEN verkligen inte bra!!så jävla tråkigt de kmr bli att titta på de här nudå.


Jag har förresten gjort en bilddagbok idag, http://vilmaisabell.bilddagboken.se

Av vilma alvebro - 29 september 2008 23:00

livet alltså.de står ju inte still för en sekund även om man känner för det

Av vilma alvebro - 28 september 2008 13:23

Grattis amanda på 19 års dagen idag gumman!!hoppas du får en jätte trevlig dag





sitter här och segar..funderar på att gå ut men de tar emot lite med vädret.vill åka bort till ida som att mia är där o hälsar på:)så längesen jag träffade henne nu!pratar iaf med ida lite på msn så skriver hon"andra gången jag drömmer att jag föder en katt"..haha roligt men nä de får vi ju inte hoppas.

Jag vill att den lilla bebisen ska komma snart!!..noll koll på vad det blir,även om jag haft mina aningar men d börjar kännas osäkert som att magen e så liiiten ju:-D Blir galen över en 9 månaders lång överraskning.Jag är en väääldigt otålig person!!


puss puss

Av vilma alvebro - 27 september 2008 12:15

när man köper en avfärgning på franska (dé-couloring) fattade ingenting,läser den finslitna texten när det som ja nu trodde var hårfärg redan sitter i håret o värkar...

Av vilma alvebro - 26 september 2008 14:48

som ja glömt o lagt ut.tycker den är supersöööt på lill akilles när han ligger o jäser i bilen för nån vecka sen,trött efter lek:)



idag är jag med vilja,ska åka o lämna henne sen då ja o madde ska på ikea:)

Av vilma alvebro - 25 september 2008 09:47

ska lyssna på lite uppmuntrande musik så man orkar ta itu..


Av vilma alvebro - 24 september 2008 21:16

hade en känsla men det är över nu....börjar tycka att allt e precis som vanligt.och de är inte så överraskande längre:/

Av vilma alvebro - 24 september 2008 19:36

de mesta å dom flesta

Ovido - Quiz & Flashcards