Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Rubrik saknas

Av vilma alvebro - 28 januari 2009 21:51

Trött....

vad ska jag skriva.Har börjat gått mellan 1-3 timmars promenader med bubben..Pulsat i djupsnö flera dar i rad nu hahha.men han tycker ju det är så roligt så vad gör man inte.Igår släppte jag han faktiskt med en ny tjej-kompis;-)Raja som är nån varg-liknande ras,vit o lurvig..Var uppe i skogen och dom såg ut o ha roligt tillsammans.

Hade så dåligt samvete idag för jag jobbade sen kl.2 så när ja kom hem(halv 8)så var han galennnnn,hehe efter my looove såklart;-DGick bort o släppte han o pulsa djupsnö igen;-P

Men nu ska jag gå o se Tila tequila snart,vill baka nånting gott åt Älskling när han kommer hem.men han gillar inte choklad och jag är så sugen på kladdkaka..Köper lite godis åt han på sista promenaden istället tror ja;-)


Ja vet hur många gånger jag lägger ut kort på Lucky men ska lägga ut som jag inte tror jag visat förut:-)Har verkligen 1000 bilder...

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards