Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Glad:-D

Av vilma alvebro - 21 januari 2009 14:01

jag har inte orkat uppdaterat för har jobbat några dar nu och har varit så trött bara kommit hem o lekt med lucky och aktiverat han på mornarna innan jobbet också så har inte orkat gjort nånting annat.Men jobbar idag med men börjar senare så nu fick jag lust att uppdatera bara för Madde var här idag efter sitt ultraljud och man blir så glad o sprallig dåå och spec nu när man vet vad det är för kön!!!;-D..meeeen det ska ju givetvis inte jag avslöja hihi..


Ikväll efter jobbet ska cattis hämta mig o promenera med vilja sen ska vi släppa sötnosarna tillsammans..Kommer bli så roligt för min lill baby,men ääär lite sur på honom för Mr.finsmakare glufsa nämligen i sig en halv godispåse igår!!Fy skämms på oss som glömde den framme:-(orolig över hans mage men som den gris han är så klarar han nog av det;-P


Nu ska ja hoppa i i duschen Puss puss

 
 
ida

ida

21 januari 2009 18:03

Hej aa de går så bra , nja inte så mkt besök . är ganska mycke hemma bara . hur är de med dig då ? tänker på dig med

http://psawyer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

e

22 januari 2009 23:32

hahah dy skriver som om du pratar med lucky?! FYY PÅ OSS VI BÖRDE SKÄMMAS.. hahahhanolife

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards