Alla inlägg den 5 februari 2010

Av vilma alvebro - 5 februari 2010 03:32

 

JAG HAR TRÄNAT IDAG!!!!!!!!






1 timmes zumba(?)zimba banza?? Ni vet vad jag menar!!!!

För att recensera VAR DET GRYMT ROLIGT.om det funkar får vi se om några veckor men det var roligt och framförallt relativt lätt för nybörjare el dom som har svårt med motoriken(jag).

 

Av vilma alvebro - 5 februari 2010 01:21

Som en slav har jag (som är typ perfektionist) suttit framför strykbrädan heeela kvällen (även igår hos Madde haha) och strykt mina gardiner perfekt!och även cillas siden kavaj.

 

Har verkligen haft det mysigt ute i matfors dom här 3 dagarna:-) älskar att vara där och jag vet att ja är välkommen,alltså satt det inte känns obekvämt för någon av oss i "familjen";-)

 

 

Igår hjälpte jag cilla att storhandla och som tack för det bjöd hon på världens godaste hemmagjorde räkmackor som vi svulla i oss till en bra/okej film,Powder Blue.Men jag gillade inte slutet...

  


Har jag förresten skrivit att vi var på Snabba Cash i fredags,håller inte med alla andra:Jag tyckte den var JÄTTE BRA!nog för att jag börjat älska alla joel kinnaman filmer.Spec frank wagner i alla FALK filmerna;-) och I skuggan av värmen. Sen sökte jag även på hans filmer och förvånandsvärt har jag sett alla men blev chockad,Tjenare kungen,den osynlige,Hanna med H.ja där ser man:-)




-




































Nu ska ni få se mina gardiner som faktiskt matchar mitt kök:-) tänkte beställa ett par liknande men då fick ja dessa av Madde:-) jätte snällt,och FINT måste ja säga att ja tyckte de vart! (vet dock inte vad ja ska ta mig till med längden som är ojämn och helst den vita som är FÖR KORT!tipsa om ni vet!!)


           







Och här har ni mitt snygga porslin.allt x6 som räcker MER ÄN VÄL för mig.+ ett tre vånings fat.Älskar detaljerna!!!

  




Puss o Kram från mig

Ovido - Quiz & Flashcards