Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Gardiner (bilder)

Av vilma alvebro - 5 februari 2010 01:21

Som en slav har jag (som är typ perfektionist) suttit framför strykbrädan heeela kvällen (även igår hos Madde haha) och strykt mina gardiner perfekt!och även cillas siden kavaj.

 

Har verkligen haft det mysigt ute i matfors dom här 3 dagarna:-) älskar att vara där och jag vet att ja är välkommen,alltså satt det inte känns obekvämt för någon av oss i "familjen";-)

 

 

Igår hjälpte jag cilla att storhandla och som tack för det bjöd hon på världens godaste hemmagjorde räkmackor som vi svulla i oss till en bra/okej film,Powder Blue.Men jag gillade inte slutet...

  


Har jag förresten skrivit att vi var på Snabba Cash i fredags,håller inte med alla andra:Jag tyckte den var JÄTTE BRA!nog för att jag börjat älska alla joel kinnaman filmer.Spec frank wagner i alla FALK filmerna;-) och I skuggan av värmen. Sen sökte jag även på hans filmer och förvånandsvärt har jag sett alla men blev chockad,Tjenare kungen,den osynlige,Hanna med H.ja där ser man:-)




-




































Nu ska ni få se mina gardiner som faktiskt matchar mitt kök:-) tänkte beställa ett par liknande men då fick ja dessa av Madde:-) jätte snällt,och FINT måste ja säga att ja tyckte de vart! (vet dock inte vad ja ska ta mig till med längden som är ojämn och helst den vita som är FÖR KORT!tipsa om ni vet!!)


           







Och här har ni mitt snygga porslin.allt x6 som räcker MER ÄN VÄL för mig.+ ett tre vånings fat.Älskar detaljerna!!!

  




Puss o Kram från mig

 
 
ewe

ewe

5 februari 2010 12:48

är den lilla kaffekoppen??:P

http://evelinapersson.blogg.se

 
vilma

vilma

5 februari 2010 14:18

Porslinet?NÄÄ ewe det är små skålar ex"förrätts skålar" eller bara små dipp skålar dom e FIIIN!:-D

http://vilma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards