Alla inlägg den 7 februari 2010

Av vilma alvebro - 7 februari 2010 14:35

var en underbart fin solig och skön dag!promenad med Nova och lekte i snön:-)

hitta en till super söt bild på henne,älskar gluggen;-)

 

:'(

Av vilma alvebro - 7 februari 2010 10:59

...denna morgon som började så bra,var glad tills för 2 minuter sen.Är så himla ledsen och orolig nu.Älskar dig min underbara syster älskling!!!!

 

Tänker på dig o Paula!

Av vilma alvebro - 7 februari 2010 10:49

inte nu,men halv 9:-) jag dock,kan ju inte bli sur när det är ett glatt leende barn som kryper ner hos mig o ligger o babblar...Mys Nova!!nu sitter hon här i mitt knä och får sköta dator musen.Har precis klätt på oss så tänkte ta på ytterkläderna strax o gå en sväng.vill köpa mjölk till kaffet å oboy:-D kanske hälsa på mammsen på jobbe:-)


här är en gammal bild på Novis som jag inte visat förut.

Puss från mig o mini-långstrump;-)

 

Ovido - Quiz & Flashcards