Alla inlägg den 1 februari 2010

Av vilma alvebro - 1 februari 2010 16:39

Idag åker jag ut till madde i lugna skogen.Orkar inte med all denna dramatik!!

har iaf fått lite gjort idag och målat insidan av mina hall skåp och torkat ur hela köket.Senare ikväll ska jag hämta en soffa.så denna vecka+helg blir ja förmodligen klar med all målning av tak,väggar och kan bosätta mig:-)


Love från mig och hjärtat    



Till Camillaa: Tack så mycket!:-) men tyvärr kan jag inte hjälpa dig.har fått denna färg på håret efter att jag avfärgade från mörk brunt och sedan lagt i vanlig ljusbrun/röd färg(typ kastanj) i håret.men det var mörkare först och har blivit väldigt ljust med tiden.Tycker sånt där med färger är svårt,jag chansar oftast alltid och får mig en överraskning.Men mitt tips är att prova nån ljusbrun med röd ton i typ kastanj för liknande resultat:-)





Tycker denna tjej är as härlig,och låten har verkligen fastnat på hjärnan:-)

Ovido - Quiz & Flashcards