Alla inlägg den 13 februari 2010

Av vilma alvebro - 13 februari 2010 20:37

Igår kom min älskade syster hem så jag fick pussa o krama på henne (paula,YES I DID´!) och myskväll igår,middag idag och imorrn blir det också matfika innan hon åker tillbaka igen.

















Innan idag har jag haft två mysiga dagar ute hos madde tills igår.Och nu säger Ella-"Vilma,vilma den bästa,super-vilma,älskar dig vilma" osv...Man blir ju stolt och lite chockad eftersom man förväntade sig att dom första orden skulle bli tex Mamma;-) men klart man är nummer 1 haha..




deras katt har haft tovor i pälsen,exakt som min egen katt när jag var liten,det är ju vanligt då dom e långhåriga spec på norska skogskatter tror ja?.så veterinären har varit där o sövt,och rakat henne.När hon vakna o börja gå var hon riktigt groggy och så avslappnad så hon kissa rakt på moi såklart:-) mm...

Men hade lite bilder sen dess som ja tänkte lägga ut,hon blev så ful-söt med rakningen!!

 

       





Tänkte inte lägga ut nån musik men har alltid gillat alla jasons låtar men måste säga att denna In my head nog e min favorit.så självklart måste ja lägga ut den!lyssna el inte;-)





Nu ska man hem o fortsätta måla som man gjort hela dan puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards