Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Mitt möte med världens största...

Av vilma alvebro - 27 augusti 2008 12:59

Igår va jag och baby bort till erika en sväng:)jenny följde åxo med.

så hjälpte ja erika med slingor och sen klippte ja henne.tur för mina kompisar att ja e lite duktig iaf,sparar dom massa pengar hos frisören;)

eftersom att jennys hund var med så stängde erika in sina katter.efter vi gått upp o lämnat vovven till hans pappa släppte hon ut katterna.jag höll på få en chock asså:Oerika har världens största katt:|måns.han är söt,men VULGÄR.ja skulle va rädd o möta han ute i mörkret kan ja ju säga.där har ni 10kg´s katt RIGHT THERE!!hahaha...

jag ska lägga ut en bild på han:)och på söt baby när han vila i mitt knä igår

...förövrigt har ja tvättstugan idag och de är så jävla tråkigt

so long




 
 
Ingen bild

vilma!!

27 augusti 2008 13:09

synd att de inte ser ut som de där,men han är enorm!!!

 
ida

ida

27 augusti 2008 14:13

ja han är enorm helt sjukt .

http://psawyer.bloggagratis.se

 
madde

madde

27 augusti 2008 20:24

Neee..STACKARS kisse ju:( Puss

http://www.madelito.bloggagratis.se

 
Therése

Therése

31 augusti 2008 21:17

hahaha. jesus christ. det där var verkligen en abnormt stor katt!

http://Cbradshaw.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards