Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

jobbat..

Av vilma alvebro - 30 augusti 2008 03:24

gick hur bra som helst och de va skit kul;Ppeter ringde ju i veckan o fråga om ja ville lära in mej i baren i helgen(förstår inte hur ja glömt o skriva de då ja vart överlycklig när han fråga,känns bra att ett jobb erbjuds om ni förstår)annars brukar ja ju bara stå i gardden där.Men de var iaf hur kul som helst med baren tyckte jag även om de va mkt folk o dom inte hade tid o lära mej så mkt men de kmr ju.Sen plocka disk o de andra som ingår kan ja ju redan så de rulla på finnemang med tanke på att daltoons e lite mindre än oscar:PJaa så jag ska iaf jobba imorrn med.Ser fram emot det!något att göra överhuvudtaget!!

De som hände tidigare på kvällen var ju dock inte så jävla trevligt men ja börjar bli less på det här nu...Noll känsla helt enkelt...

Jaja nu ska ja lägga mej o se på desperate.Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards