Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av vilma alvebro - 23 augusti 2008 00:38

ni vet som i en riktig kärleksfilm.när man går gatan fram o ser en fin kille komma gåendes mot en,allt börjar gå slowmotion,musik börjar spelas i huvet och man riktigt fastnar i drömmarnas värld..sen avbryts det hela av att te.x en bil kommer körandes o stänker ner en.

Ni vet vilket ögonblick jag menar va?

EXAKT detta hände mej idag förutom att vattnet inte kom från en bil på gatan utan från balkongen ovanför:')var underbart att få en hel hink vatten över sej.


 


både jag och killen blir total chockade och"ojdå!det där var nog ingen olyckshändelse"säger jag.båda tittar upp och typ vafan:Shelt sjukt:P"aja tur att ja inte hade nått speciellt inplanerat"o går därifrån med vatten droppandes från håret o jackan.var ju lite smålustigt och olyckligt pinsamt...






 






 

blir ett långt inlägg men ja måste bara berätta att jag såg väääärldens grin film av alla kärleksfilmer!!"Definitly.maybe"heter den.Åh gud!!jag verkligen tokböla så ja låg o skrek hahha..den va så mysig o lycklig.

sen ha ja inte gjort så mkt mer idag,sprang på stan o fixa lite,köpte ett par stövlar o en body lotion.Har varit på middag hos leo ikväll o ätit vårrullar!smaaaaaaskens.vi drack rose o firade maja som fyller 18 på måndag.lillasyster blir stor:')huh...



Imorrn ska william ha dop:)(elr dopa sej,som saga sa)kmr va så fiiiiiiintttt...lägger ut mitt favorit kort på sötisen

Ovido - Quiz & Flashcards