Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av vilma alvebro - 12 augusti 2008 20:54

mamma skulle springa med hallon lite så ja o saga följde med o tog oss ett kvällsdopp.för kallt för min smak men de gick hela vägen ändå!sen åkte vi hem o fick besök så kunde ja bjuda på min omtalade pajjjjj!!idag när ja skulle gö den fråga saga om ja verkligen kunde göra paj,självklart jag är ju vuxen sa jag.sen fråga mamma vilket mjöl jag hade haft i smuldegen.Jahaja,mjöl?vart man ingen förebild längre då


De går lite segt o skriva för ja pratar med jenny i telefon.igen:Pmen vi har så jävla kungliga planer nu så;-Dsen pratar vi såklart massor om hennes intressanta hundvalp... http://jennyamalia.bilddagboken.se  finns kort där,men han är iaf söt.


Nu ska ja gö mej klar för sängen så saga slipper komma in o grina om ja inte orkar kliva upp imorrn oxå.stackarn:(

Av vilma alvebro - 12 augusti 2008 15:21

Skit mysig dag med fint väder.jag o saga har ätit smultron o hallon med mjölk.och plocka en massa blåbär så jag ska göra en paj strax;-D

Martin ringde imorse oxå,det vart ett långt samtal och de känndes skönt att prata med honom som jag inte har träffat på så länge:(


Nu ska ja ta lite kaffe o sätta mej ute o röka o ringa jenny och prata lite strunt med henne.måste tänka på middan sen oxå,tror ja gör varma mackor för de är inte så komplicerat.mamma kmr väll vid 6 nångång oxå

Ovido - Quiz & Flashcards