Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av vilma alvebro - 8 augusti 2008 00:54

ja det vart dugligt.köpte 2 sånna där jane helen färger på rusta för 19 kr:Dvågat och framförallt dumt kanske ni tänker.men smart tycker jag och dom sista 40 kr jag ägde.la ju för några dar sen ut mina sista 200 och bidrag från mami,mami love:')på ett par nya gympaskor.dom e sjukt snygga,tycker alla jag mött hitills åxo.

sitter o tankar hem lite låtar nu tänkte bränna nån bra skiva...sen ska jag sova,puss

Av vilma alvebro - 8 augusti 2008 00:04

har ni sett något charmigare;)åååh vad e det med mej o små-djur!!det är maddes katt för dom som är intresserade utav en liten kisse kanske:)finns 3 till med. http://madelito.bloggagratis.se


sitter hos mammsen i stan nu själv och färgar håret...hoppas de blir hyffsat,var så less på utväxten.bara de inte blir två olika färger nudå!det är ju inte omöjligt....

Imorrn ska ja å saga ut tillbaks till stugan för hon fyller 9 år idag:)så ska vi fira

Ovido - Quiz & Flashcards