Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Fredagsmys med sötsyster

Av vilma alvebro - 27 november 2009 19:51

Har varit mycket på sista tiden så har inte varit hemma något,har varit i Love cribet med jenny och älskat varandra..el ja hon har älskat mig för jag varit så snäll flera dar;-) målat vardagsrummet och lite möbler,handlat inredning som man även släpat omkring på en hel regnig dag i birsta!!Sen borrat upp lite hyllor såklart våran favvo syssla;-) haha..

Idag har man varit och handlat lite hårfärg och andra hårvårdsprodukter.avfärgning först och sen ljusbrun är det tänkt att det ska bli.Kommer böla floder om det blir dåligt,är så himla känslig idag:-P vet inte vad som är på tok!!känner mig ensam och inte klarar av motgångar just nu.


Nu ska jag ha godis och idol mys med saga kväll puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards