Alla inlägg den 16 november 2009

Av vilma alvebro - 16 november 2009 18:07

Jag har verkligen varit en av dom som inte ägnat hela den här influensa grejen någon uppmärksamhet eller tanke alls.Tror inte jag förstått hur allvarligt det är (vilket jag fortf inte gör).Men men nu har min mamma upplyst mig om "smittorisken" och "skyldigheten att stoppa spridning för sitt samhälle" blablabla.Och att chansen för biverkningar är lika stor om du blir sjuk..

Så på onsdag när det släpps gratis för allmänheten tänkte jag övertala min syster Cilla att åka dit med mig och stå i kö!Alltså jag tänkte förståss övertala henne att ta vaccinet också,som hennes mamma Leo tyckte vi skulle tänka över igår då jag pratade med henne.Sagt och gjort!Men det känns konstigt,för jag har alltid varit säker på att jag inte tänkte ta vaccinet.


För övrigt är jag så sjukt uttråkad!!undrar vad man ska ta o göra denna kväll.puss

Ovido - Quiz & Flashcards