Alla inlägg den 1 november 2009

Av vilma alvebro - 1 november 2009 14:57

hörde att det skulle snöa nere i Strömstad imorrn,för det skulle komma in ett oväder.konstigt att de inte kommer snö i norrland först tycker jag:-P men det kan gott och väl få vänta en månad till för min del!

 

Min mormor och morfar var här idag:-) dom är så himla söta.synd att man inte ses så ofta.Jag gillar verkligen gamla människor!

 

Nu ska jag gå och städa sedan kika in hos Ida christian och Nova i deras nya lya i stan tänkte jag;-) får hoppas dom är hemma vill verkligen kramas med lilldockan lite;-) hon gör sån himla söt min när man säger puss,hon drar in kinderna så det blir massa skratt gropar överallt och drar in läpparna i munnen också får hon fram ett smaskande ljud åh:') jag smälter!

 

Puss puss ska kila

 

 

Klätter-apans nya favoritplats;-)              

  

synd att det blev suddigt,för där är början till Novas puss-mun

  

Ovido - Quiz & Flashcards