Alla inlägg den 10 november 2009

Av vilma alvebro - 10 november 2009 09:30

tycker det är mysigt att kliva upp tidigt,dom gånger man orkar.tråkigt bara med mulet väder det blir sån depp stämning då.Men jag har tänt lite ljus så det känns okej,men det är mycket mysigare då det fortfarande är mörkt ute och snö:-) drog mig ur sängen för var så sugen på mannagrynsgröt frukost.


Eftersom min hosta inte gått bort sen ja påpekade det förra månaden (och inte på 4 månader innand det),och fler provtagningar gjorts och ingen hostmedicin funkar så kände jag mig verkligen tvungen att sluta röka!så nu har det gått snart 2 veckor sen dess och ja....jag har inget direkt nikotin sug men det är sååå svårt att inte längta efter en cigg när man rökt mentol,det smakar så bra att man inte tror att man röker,haha det var så jag började med det förra gången jag slutade.Suck!jaa ännu svårare blir det också då man sitter här och lyssnar på skön soul "utomlandsmusik"...skulle behöva den där chill faktor och lugnet..


Jaja nu ska jag gå och slänga i mammas toning på min utväxt,orkar inte vänta längre på att jag hade tänkt ljusa upp det,så d blir lika mörkt som vanligt ett tag fram över.

Puss


Ovido - Quiz & Flashcards