Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Lite musik:-)

Av vilma alvebro - 21 november 2009 21:05

Vet inte om det är tråkigt att blogga musik?eller om någon ens lyssnar hehe


Men den här är så skön,en riktig feelgood låt.Lite jason mraz(och liknande) kategori åååååh jag blir så glad när jag hör den!!!:-)


Älskar att Leona Lewis nya album Echo äntligen släppts:-) skönt med lite nya lugna ballader som jag gillar.Alicias nya album är också jätte skönt.Och snart kommer rihannas dark angels om det inte redan gjort det.Toppen jul alla favvo tjejer;-)


Slänger in en till låt när ja ändå är igång haha.har fått den på hjärnan..



Blir nog till att jag bränner en bland tjej poppppaaa höög musik skiva tills imorrn då massa brudar ska måla om jennys vardagsrum och smutta kärleksdryck;-)

snart ska ja lägga mig o se 4 bröllop o en begravning.Är helt slut!!puss


 
 
madde

madde

22 november 2009 11:13

JAAAAA!!!! sov med oss =) haha tycker de är sååå roligt att ha nån här. och när du inte ska göra nått dagen efter!! du får sova här när du vill!!!!!=) äta gooo middag å massa gotta å desperate eller film, OM du kan hålla dig vaken då ;)
albin tycker soffan är SKÖN!!!;)
ska iaf in till stan imorn =)

http://madeleinesophie.blogg.se

 
alex

alex

24 november 2009 16:35

vilmus, när ska du komma och hälsa på lillen då? :)

http://alexandraabergman.blogg.se

 
maja

maja

28 november 2009 18:52

vadå tråkigt att blogga musik?!.. aj

http://majaalvebro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards