Direktlänk till inlägg 9 november 2009

soulmates soulsisters;-)

Av vilma alvebro - 9 november 2009 00:15

Maja säger alltid att hon tänker på mig när hon ser olika reklamer,haha..säkert fatt vi har sjukt lika humor.Riktigt roligt är då våra skratt attacker sätter igång,för det första skrattar vi alltid i omgångar.och maja kvävs av sitt mus pip till skratt medans jag kan "fake-upprepa" mitt hela tiden med mening för att dryga ut på det hela..sen tillslut när hon absolut inte kan sluta då brister jag också ut i riktigt (häx)skratt för att jag drygat mig och hon skrattar på riktigt:-P


Hade inte läst min systers blogg på några dagar sen när jag går in på den nu ser jag att hon lagt ut samma comhem klipp som mig fast dagen innan:-P sjukt lika sjukt bra!!!ska lägga ut den kopierings versionen som hon också..haha så roligt!!


slut är jag av skrattet mitt som ja fick nu och tjejkvällen hos Ida;-) grymt skönt var det.puss o godnatt



 
 
Ingen bild

Emma Sjödin

9 november 2009 11:34

Hur är din hund mot andra hanhundar då? Jag har ju 2 hanar ena på 2 år och den andra på 8 månader, tänkte ifall lilla hunden kunde ha lekt med din? Hehe

 
Samuel Garlöv

Samuel Garlöv

9 november 2009 14:01


Hej Vilma,

Kul att du gillade vår hyllningsfilm till Internet med Judit och Judit!

Filmen är ju rätt kort och det finns en massa kul grejer som vi missat. Vi vill nu samla ihop allt kul som inte fick plats att ta med och därför har vi dragit igång en bloggtävling kring det. Ta chansen och blogga om ett kul minne som du har och du kan vinna gratis bredband i ett år samtidigt som du driver trafik till egna bloggen :)
Lägg upp ditt blogginlägg på
http://www.comhem.se/internetfenomen

Med vänliga hälsningar,

Samuel Garlöv
Redaktör Sociala Medier
Com Hem

http://www.comhem.se/internetfenomen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards