Alla inlägg under september 2008

Av vilma alvebro - 14 september 2008 01:45

Vi har legat o sett massa program på tv ikväll,snacka om att pernilla wahlgrens son,som va med i sing a long charmade oss...hur kul som helst.Sen har ja sett idol avsnitt,där vart man ju oxå helt tagen av Anna:)hon va verkligen duktig!!

Nu ska jag slå på sex and the city filmen som jag faktiskt inte har sett änn:Pmåste va den enda..Godnight

Av vilma alvebro - 13 september 2008 19:12

Ikväll umgås jag lite med henne för sebbe skulle bort o mamma är i stugan.Hon har visat o försökt lära mej på nintendo wii:Phaha de är skit svårt...Senare blir de väll nån film o då behövs de ju gotta såklart därför ska vi gå iväg på hydro här breve strax.

och imorrn ska ja tillbaka upp till holm o städa lite mer...blir det pengar:)

Trevlig kväll

Av vilma alvebro - 12 september 2008 14:44

Åhh gud vad jag verkligen har lätt för att fästa mej vid hundar..Man känner sån tillit och kärlek av en som knappt vet hur:)

Kan säga att dom ligger mej väldigt varmt om hjärtat gosknopparna..(`v´)

Av vilma alvebro - 10 september 2008 14:46

Hmm....sitter o skickar in massa jobb ansökningar..Lyssnar på kat delunas album,så jävla bra.Ska snart börja vandra bortåt dagis o hämta lilleman

Av vilma alvebro - 8 september 2008 09:41

den här låten är verkligen så jävla bra,min genre av låtar,kärleks låt med drag i:Dhaha..

Så jag vill be alla skeptiska låt hatare(läs:mina kompisar)att lyssna ändåååå,gör det pls!!

 är förövrigt med pillis baby nu ska gosa lite på han lill-gubben!!!



Av vilma alvebro - 8 september 2008 02:37

att vara vaken den här tiden.jag ska även upp 9 o ta bussen till akilles baby...men men sån e jag som kan sitta o lyssna på smörig musik i flera timmar:Pååh...men ska lägga in min nya favorit låt som är super fin:)sov gott


Av vilma alvebro - 6 september 2008 14:35

cattis fyller 19 idag;)skjutsade ut hon på jobbet imorse o är hemma nu.jag o vilja har precis badat badkar:Dsvin mysigt.men hon är så jävla buuusig...

Sen blir de tårta hos cattis och ikväll ska vi gå ut!:)

älskar den där bilden på min gosgumma

Av vilma alvebro - 5 september 2008 01:35

har spenderat tid med min absoluta toppen tjej idag,Viljisen.Tog med hon till sidsjön o bada medans cattis jobbade.Hon e verkligen en riktig fisk i vattnet.busig med.när vi skulle gå vägrade hon o sprang tillbaka ner på bryggan o hoppa i vattnet som ett litet barn som inte ville gå hem;)

nu ska vi 3 krypa ner o se en film.girls night hahaha:P

två super fina kort på hon


Ovido - Quiz & Flashcards