Alla inlägg den 16 september 2008

Av vilma alvebro - 16 september 2008 11:10

kom o tänka på att jag haft det som överskrift på bloggen en gång.och de måste ju(förmodligen då)va ett år sen:Okan inte fatta...förvånansvärt för jag kmr ihåg det så väl.



 

Åhh vad jag verkligen kännde att jag hade saknat mina älsklingar imorse..var den mysigaste morgonen på länge när vi låg där och trippel-skedade..o lucky va inte ett dugg jobbig inatt,han brukar kunna trängas så jag får ligga dubbelvikt o får jätte ont i benen men inatt låg han rakt bredvid mej så himla myspys...Men nån pratade i sömnen o skrek flera ggr i mitt öra"faaan vad jobbig du äär"när ja inte hade rört mej ens haha;Psen kom han absolut inte ihåg de imorse heller..vaknade rätt så tidigt o låg kvar ett tag o piggna till,sen tog ja en(lång)morgon promenad,25 min!!nu har ja tagit en liten med akilles  oxå.tror ja ska gå o lägga mej o vila i soffan med han nu,det är våran dags-rutin.nån timme sådär,svin mysigt..




 


Jag har tänkt skaffa en ny blogg tror ja,för det känns mer motiverat att skriva nu för tiden o de blir mer bilder o musik.då känns det kulare med en fin blogg där man kan sortera in osv..:)jaa den som vill hjälpa mej med det kan ju säga till.

Puss&kram!<3

Ovido - Quiz & Flashcards