Alla inlägg den 17 september 2008

Av vilma alvebro - 17 september 2008 10:27

hmm....idag har jag 2 alternativ.tror jag går på det sista för att inte börja denna dag som den förra slutade..ja!



var jätte trött imorse,ett under att jag ens vakna av mej själv efter 20 alarm signaler:Svar fortfarande trött efter första koppen kaffe och lite frisk luft..hade kunnat somna stående.

Blir iaf inga mer promenader i skogen för mej med akilles mer,jenny har skrämt mej o hon har skrämt mej good.Eliuspårsmannen som tydligen existerar...en gubbe som cyklar omkring på en trehjuling(en sån för småbarn!!)och står i skogen vid eliuspåret och kastar sten på större stenar..låter sjukt men hon har sett han.han har även jagat folk,allt mitt på dan.läbbigt:Sfår gå nån annan stans.

Ingenting på tv på dagarna heller..men man får väl skylla sej själv när man inte har nått jobb.På tal om det,Grattis madde till det nya jobbet!de är du verkligen värd!(ring mej)





 


Vill länka hit och tycker alla borde ägna en tanke åt sitt eget liv.Rip--<-@

http://jagefrisk.blogg.se

handlar om en 20årig tjej som fick cancer,sen fick hon diabetes av medicinerna.hon var förlovad och skulle gifta sej..hon uppdaterade sist den 3sep och inlägget är så positivt.hon dog för 5 dagar sen.Så sorgligt.

Jag lägger till den här låten om hopp tillägnat alla som är stark och kämpar mot det omöjliga.Tycker den passar in...




Nu vart det lite känslomässigt.men det är svårt det där,när man vill visa sin medkänsla för något men inte riktigt vet hur sympatisk man får bli eller hur det uppfattas av dom inblandade.Jag tycker iaf det är bra o se att det finns en stark person trots motgångar!..det som får oss andra att tänka efter lite

Ovido - Quiz & Flashcards