Alla inlägg den 23 september 2008

Av vilma alvebro - 23 september 2008 19:44

vart så sent med ewe så ja bestämmde mej för att bjuda sambon min cattis på lite mat iställe.SÅ gick hem å gjorde taccos åt oss o pappa.Det var jävligt efterlängtat:)smaskens..

Av vilma alvebro - 23 september 2008 16:11

gaaah vad rädd jag var imorse i holm.alldeles själv.flera mil till närmaste stuga.så låg de ett slaktat älghuvud på uppfarten:(ååh...så är jag världsbäst på att skrämma upp mej själv så jag verkligen nötte in filmen Frontiers i skallen och den är vidrig!!slog på en skiva på stereon o börja dona ihop lite kaffe.Plötsligt kliver de in en gubbe i jägar dräkt"hallå??"jag GALL SKREK!!!hahha stackarn...men ja trodde hjärtat skulle stanna.Aja va dedå:P

va färdig där ganska snabbt kan ja lova,hade velat stanna i det härliga vädret men så tråkigt själv så åkte hem,duscha o åt.Sitter på kontoret nu o håller på städa.Ska strax åka till ewe en sväng,vart ingen barnvakt men ska dit endå o umgås:)

Här är en låt som iaf får igång mej;D

Ovido - Quiz & Flashcards