Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Aktiv dag!

Av vilma alvebro - 24 mars 2010 20:50

Idag var det fullt ös från 9..åkte ut till bauhaus då dom öppna o köpte mina tapeter.och hittade dörrknoppar till hallskåpen som jag målat invändigt och slitit my butt off med....MEN måste självklart fixa nån färg som funkar på insidan av dörrarna också EFTER allt slit redan så blir d bara mer haha!! men kommer såklart bli sjukt snyggt;-)


Sen åkte man på o rolla taket för andra gången,och tog tag i väggarna å rolla deras slutgiltiga färg:-) såå fini fint!Också får jag hjälp med tapetseringen i helgen:-) det är jag måttligt tacksam för då jag inte tror ja skulle klarat av d faktiskt..




Förresten idag var vi förbi o käka på mitt förra jobb så träffade jag Veronica där som jag gillar så mycket..hon prata på som vanligt och lite om hundarna osådär... GUD vad sugen jag är att få ta en dvärg pinsher(?) på foder,det måste jag tjata om:-D min favorit Alpha sötnonsen

  

Här är en bild för 2 år sen då jag var hundvakt åt dom små sötisarna Alpha och kompisen Mimmi

 Sötnosarna!! ååh så sugen jag blev,haha men så är det ju med mig,suck..


Nu ska jag fortsätta jobba och sen gå hem o pyssla lite..Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards